Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#2960736
Wij hebben ook één van Biothane beta, ik denk als je van dat materiaal een dunne lijn kan krijgen dat ie wel licht zou zijn.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2961223
Uiteindelijk heb ik vandaag een waslijn gekocht. Ik had nog een musketonhaak liggen die niet te zwaar is voor haar. Nu heeft ze een lichte gladde lijn van 20 meter.  :biggrin2:
Door zurca
#2961235
Kijk je uit voor je handen?! :-*
Als ze ineens een sprintje trekt maakt.....

Heb voor Tous ook eens een lijn van 30 meter gehad...Dat was geen succes. Grote hond, die in no-time op enorme snelheid is aan een 30 meter lijn :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Sher
#2961240
zurca schreef: Kijk je uit voor je handen?! :-*
Als ze ineens een sprintje trekt maakt.....

Heb voor Tous ook eens een lijn van 30 meter gehad...Dat was geen succes. Grote hond, die in no-time op enorme snelheid is aan een 30 meter lijn :-X :-X :-X
Noortje is gelukkig een heel stuk lichter dan Tous.  :P Desnoods maak ik de lijn vast aan mijn gordel. Noortje kan een heel stuk rennen met een 20 meter lijn. Ik heb het al geprobeerd met een touw, maar dat was gewoon nogal zwaar voor Noortje.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2961457
Het ging geweldig vanavond op de dijk. Noortje had volgens mij echt het gevoel dat ze los meeliep.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door