Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2959902
baileys schreef: Ik heb net ja gezegt  :nerves:
Zondagochtend met zonsopkomst gaan we de lucht in. Als het weer mee werkt uiteraard
Ohhhh, stoer!  :thumbsupup:  Veel plezier gewenst.  :)



Moet er niet aan denken, durf nog net de ladder op maar dan heb je het ook wel gehad. Mocht een paar jaar geleden mee zweefvliegen maar dat heb ik vriendelijk doch beleefd afgewimpeld.  :D  :-[

De vogelrock en python trek ik dan weer wel.  ;D  De halve maen (schommelschip) daarentegen is  :-X
Door inni
#2959966
baileys schreef: Ik heb net ja gezegt  :nerves:
Zondagochtend met zonsopkomst gaan we de lucht in. Als het weer mee werkt uiteraard

Geniet ervan..............en nu maar hopen op mooi weer zondagmorgen...........lijkt me een mooi tijdstip.

Hier is het zater-zon- en maandag een grote ballonmeeting maar volgens de weermannen gaat het alleen zaterdag goed weer zijn. Zonde want het is altijd zo'n mooi gezicht en ik wilde de jongens trainen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2961586
baileys schreef: Het is afgezegd vanwege teveel wind  :'(
Ah, dat is balen... Ja, wel het risico van ballonvaarten. Het heeft bij mij 3 nieuwe data gekost voordat we werkelijk opstegen.
Veiligheid voor alles, dat is dan wel weer fijn te weten, toch?
Door inni
#2961739
hoe spijtig....ik heb voor mijn moeders 75 verjaardag vandaag net nog een zeppelinvlucht boven haar dorp geregeld. 't Was de bedoeling dat het een ballonvlucht zou worden maar ze zei vanmorgen tegen mijn schoonzusje toen ze over de ballonmeeting en het slechtere weer babbelden, dat ze vroeger wel maar nu onder geen beding in zo'n mand kruipt............  Ik ben benieuwd of ze staks opstijgt.
#2961785
inni schreef: hoe spijtig....ik heb voor mijn moeders 75 verjaardag vandaag net nog een zeppelinvlucht boven haar dorp geregeld. 't Was de bedoeling dat het een ballonvlucht zou worden maar ze zei vanmorgen tegen mijn schoonzusje toen ze over de ballonmeeting en het slechtere weer babbelden, dat ze vroeger wel maar nu onder geen beding in zo'n mand kruipt............  Ik ben benieuwd of ze staks opstijgt.
Oeh, dat wordt nog spannend... Laat je weten wat haar reactie was en of ze gegaan is?
Door inni
#2962070
Zeppelin kon niet vliegen gisterenavond. Vandaag nieuwe en laatste kans maar 't weer ziet er weer niet goed uit. De andere ballonnen zijn trouwens voor de tweede dag ook niet kunnen opstijgen en tegen het uur van de candle lighting goot het water.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door