Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2972631
[quote="Thurin"]
Ik rijd dagelijks van Soesterberg naar Den Haag geen idee of het zin vol is maar misschien dat er van dit lijntje gebruik gemaakt kan worden.
[/quote]In ieder geval hartstikke bedankt voor je aanbod! :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972704
Help word aangevallen door die pest vliegen
De hele schuur zit onder, vuilnisbak maden
Heb zout in de bak gestrooid
Vliegenspray is niet te betalen (12€) een fles
Nou denk ik dat ik de kippen nekken wel moet weg gooien ???
Daar komen dan toch ook maden in????
Wie weet dit ??
Dan kan ik ook niks meer drogen voor de dieren in asiel
Verdom.... Sorry hoor ben beetje pissig barst ook van de pijn
Maar goed wat moet ik nou doen met de kipnekken??????
#2972718
Jakkes, dat is echt een rot ervaring! Heb zelf ook eens maden gehad in droogvlees, toen ik dikke stukken wilde drogen en daardoor de droger niet voldoende dicht zat: de vliegen er in konden komen. Brrrrr. Zonde van het spul 9had prachtig spiervlees er in zitten :'() en gewoon goor om op te ruimen.
Als er maden in de nekken zitten zie je dat zonder twijfel. Ik had dat dus vorig najaar en in droogvlees en daar kijk je (helaas) niet omheen.. :P Als ze niet in de droger hebben kunnen komen zal er niets aan je nekken mankeren. Ik hoop het enorm voor je, het is zo'n gruwelijk en smerig gezicht!
Hou je taai!
Door Ramses1
#2972720
[quote="Parelridder"]
Jakkes, dat is echt een rot ervaring! Heb zelf ook eens maden gehad in droogvlees, toen ik dikke stukken wilde drogen en daardoor de droger niet voldoende dicht zat: de vliegen er in konden komen. Brrrrr. Zonde van het spul 9had prachtig spiervlees er in zitten :'() en gewoon goor om op te ruimen.
Als er maden in de nekken zitten zie je dat zonder twijfel. Ik had dat dus vorig najaar en in droogvlees en daar kijk je (helaas) niet omheen.. :P Als ze niet in de droger hebben kunnen komen zal er niets aan je nekken mankeren. Ik hoop het enorm voor je, het is zo'n gruwelijk en smerig gezicht!
Hou je taai!
[/quote]

Dat dus... bbrrr
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972721
Nou de vliegen kunnen er wel in er zitten rondom decdroogkast kleine lucht roosters
En daar gaan ze dus doorheen
Heb net alles weg gegooid stonk enorm typische maden luchtje
Gadverdamme echt goor, morgen hadden de maden eruit gekropen
Schuur is meestal dicht, hangt dik vliegen gordijn , plakstrip
Nou denk dat ik de boel moet staken, gaat zo niet goed  :'(
Ik had het zo graag willen doen verdorie
Of weet jij of iemand anders nog wat, de lucht roosters moeten open blijven voor de ventilatie
#2972735
[quote="kiara"]
Nou de vliegen kunnen er wel in er zitten rondom decdroogkast kleine lucht roosters
En daar gaan ze dus doorheen
Heb net alles weg gegooid stonk enorm typische maden luchtje
Gadverdamme echt goor, morgen hadden de maden eruit gekropen
Schuur is meestal dicht, hangt dik vliegen gordijn , plakstrip
Nou denk dat ik de boel moet staken, gaat zo niet goed  :'(
Ik had het zo graag willen doen verdorie
Of weet jij of iemand anders nog wat, de lucht roosters moeten open blijven voor de ventilatie
[/quote]

Kun je de roosters met stukken vliegengaas afdekken? De boel wordt immers niet heet, daar kan het gaas wel tegen.
Door Thurin
#2972744
[quote="Anne in Duitsland"]
Kun je de roosters met stukken vliegengaas afdekken? De boel wordt immers niet heet, daar kan het gaas wel tegen.
[/quote]

ook hier droog ik met vliegengaas over mijn droger heen...gaat prima...
#2972757
[quote="Ramses1"]
Ik heb een frame (van een grote oude lampenkap) met vliegengaas over de droger staan.
[/quote]

Ook handig! Maar dan heeft Kiara wel een heeeeeeel grote lampenkap nodig, met die zelfgebouwde droger van d'r! :biggrin2:
Door Ramses1
#2972758
[quote="Anne in Duitsland"]
Ook handig! Maar dan heeft Kiara wel een heeeeeeel grote lampenkap nodig, met die zelfgebouwde droger van d'r! :biggrin2:
[/quote]

Ophangen net als een klamboe, no problemo ....  8)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972798
Ik zag het net liggen bij de blokker maar heel fijn voor muggen
Dacht er nog aan maar niet meegenomen, ga morgen wel proberen wel goed idee
Ben nu al 3 x naar de winkels geweest morgen weer nu geen puf meer
Moet het alleen met een of ander vast kunnen plakken gewoon plakband houd niet
Net wel weer nieuw vliegen gordijn voor de huiskamer deur gehaald weer 30€ in je achteruit
Dat kost wat hoor die klere vliegen
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972912
Nou ben toch nog maar een keer naar de blokker gegaan en vliegenhoor gehaald, kan je met soort dubbel zijdig tape zit erbij vast maken
Even geknutseld en het zit erop, nieuwe kiplooppootjes uit de vriezer gehaald gaat er straks in
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door