Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Khari
#2957052
miik schreef: Wat leuk ! Somali's zijn zooooo leuk ! Is het jullie eerste somali ?
Een kitten van Marina, toch ? Haar roodzilver poesje is een halfzusje van mijn Sientje, en haar zwartzilver poesje is een halfzusje van mijn Izzy. Het is maar een kleine wereldje ;)
Echt zooo leuk. Nee ze wordt de 5de somali in huis, wel de eerste fawn. Als het mee zit zal ze straks, als ze oud genoeg is, een nest krijgen met mijn aby var kater.
Klopt, kitten van Marina.
Ja dit wereldje is klein  :biggrin2:, maar leuk die families
Door Khari
#2957053
koekje schreef: Oh, ik zat al om een foto te vragen en die staan hier al gewoon. Wat goed!

En wat een mooi schetig poezeke!
Haha, ik dacht in het andere topic al, wil je die van mij of toch van Nienke  ;D, maar inderdaad al geplaatst. Er zullen er vanaf morgen vast meer volgen  ;)
Door Khari
#2957055
Borke schreef: Geweldig, wat een plaatje!
Is huis en tuin al somali-proof  :biggrin2:
Dat is het al 11 jaar  :D ;D
Door Khari
#2957186
Bedankt allemaal. Krijg nu toch echt de kriebels, haha, ben benieuwd of ik kan slapen vannacht ............
Door Khari
#2957378
Ze is er  :D. Ze moet duidelijk nog erg wennen, maar wat wil je, een lange reis vanuit belgie, kom je in een vreemd huis met vreemde katten en ruik je ook nog honden die je nog niet kent.....
Kaphiri is erg lief voor haar en komt haar af en toe even troosten/geruststellen.
Afbeelding
Door miik
#2957548
Tis ook een heftig dagje voor haar. Misschien wat bach rescue op haar vachtje spuiten, dat wil wel goed helpen.
Verder tijd, rust en een boel TLC, gaat vast goed komen !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door