Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2956816
monster schreef: Helemaal klaar.ik heb alweer gelopen. Koffie op en dankzij de morfine behoorlijk vrolijk.
Wat goed!!!
Sterkte met herstellen!
Door Borke
#2956822
Heerlijk een shotje morfine bij de koffie  :biggrin2:
Fijn dat het goed gaat!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2956904
Een beetje te laat, maar alsnog heel veel sterkte met het herstel van de tweede knie operatie. :-*
Door monster
#2956946
Net is de chirurg geweest. Heel tevreden. Misschien zondag al naar huis. Dat duimen vann jullie werkt prima. Ga zo door.
Door monster
#2957903
Hoera, ik mag dadelijk naar huis. Heel vlot gegaan. Alleen gisteren hele dag geslapen door de medicijnen.
Lekker op het tuinbankje oefenen.
Door monster
#2985072
Vanmorgen naar de Maartenskliniek geweest. De foto's van de nieuwe knie zijn prima. Ik mag dus nu rustig gaan oefenen met lopen zonder kruk, fietsen, aquajoggen en als ik geen kruk meer gebruik autorijden.
Hoera, het isolement is bijna voorbij !!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2985075
monster schreef: Vanmorgen naar de Maartenskliniek geweest. De foto's van de nieuwe knie zijn prima. Ik mag dus nu rustig gaan oefenen met lopen zonder kruk, fietsen, aquajoggen en als ik geen kruk meer gebruik autorijden.
Hoera, het isolement is bijna voorbij !!!!
Klinkt helemaal goed! Van harte en veel sterkte bij de rest van je herstel!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2985076
monster schreef: Vanmorgen naar de Maartenskliniek geweest. De foto's van de nieuwe knie zijn prima. Ik mag dus nu rustig gaan oefenen met lopen zonder kruk, fietsen, aquajoggen en als ik geen kruk meer gebruik autorijden.
Hoera, het isolement is bijna voorbij !!!!
Klinkt goed!!! Succes met oefenen en geniet van je vrijheid!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door