Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#2952686
Hier kwamen ze gisteren via de voordeur, 'tja eronderdoor......er lagen gisterenavond ineens mierenduinen voor de deur, zowel buiten als binnen. Mierendoosjes staan, hindernis om de rakkers achter te houden staat ook.....die vliegende zijn natuurlijk weg om een nieuw nest te maken maar ik hoop toch dat er nog een groot aantal sterven.

Enkele weken geleden zat onze keuken 's avonds vol bijen. Brandweer mocht ze niet verdelgen, mijn broer imker kon er niet bij want ze zaten in de muur.................en 't was zondagavond.................. >:(
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2952851
Hier ook. Gister talloze grote ongevleugede op de straat (waarvan velen onder mijn zolen beland zijn :))
Vandaag de vliegende variant. Heb de bbq verplaatst, want het regende setjes vleugels :( 
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2952889
Ja, hier ook wel wat gezien maar niet extreem veel.

Toen we nog kippen hadden was het hilarisch, zoals die er achteraan gingen.  ;D
Door Lida. S
#2952895
Niet normaal meer. Honderden mieren, misschien wel duizenden. Ramen, vensterbank, de vloer, het zág zwart van de mieren. Ik heb zeker een half uur lopen stofzuigen, daarna met gif gespoten en mierenpoeder gestrooid. Gelukkig zijn ze nu weg.
Door Borke
#2952905
Vliegende mieren, iedere zomer, nu ook weer.
Overigens is het hier veel minder erg dan toen we 30 jaar geleden in Voorburg woonden....
Door Martine-Tom
#2952981
kiara schreef: Hier ook ik heb wel eens gehoord dat er dan onweer op komst is
En als je maar lang genoeg wacht komt die voorspelling altijd uit  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door