Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2953937
kiara schreef: Ja dit blijf ik ook niet doen hoor maar 1 keer even lekker extra goed, alles van de vloer gehad
Maar was achteraf niet zo'n hele slimme zet want barste daarna van de rug pijn, ondanks de morfine, maar jacje denkt door die zware pijn stillers dat je de hele wereld aan kan
Weer wijze les
Bij mijn stoomreiniger werd juist gezegd dat het helemaal niet handig/schoner is om van tevoren met schoonmaakmiddel te dweilen. De stoomreiniger haalt namelijk alle resten van die schoonmaakmiddelen van je vloer af, maar kan in het begin aantal keer nodig hebben voordat die zeepresten (die vuil aantrekken) helemaal verdwenen zijn.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2954029
Weet iemand een site of winkel waar je een losse extra dweil kan kopen voor de bestron
Heb al op de site gekeken maar staat er niet op
En zo' 'n micro vezel doekje past niet goed
Door Lil
#2954043
De doekjes van de kaercher zijn van badstof. Vind de originele erg klein (past net). Dus een oude handdoek in stukken geknipt. Bevalt prima.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2954109
ja das ook een idee maar dan neem ik geen handoek is mij beetje te dik om uit te wringen (last van mijn polsen)
Ik heb nog van vroeger voor baby"s die hydrofiel luiers liggen denk dat als ik dat op maat knip ook wel wat is
Door Ruisje
#2954119
Bij Action hebben ze microvezel doeken in de maat van een dweil. Ik denk dat zo'n doek of inderdaad een oude (dunne) handdoek beter is dan een luier.

edit: en uitwringen doe ik ook niet ;) Gewoon de wasmachine in.
Laatst gewijzigd door Ruisje op zo 06 jul 2014, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2954234
Ruisje schreef: Bij Action hebben ze microvezel doeken in de maat van een dweil. Ik denk dat zo'n doek of inderdaad een oude (dunne) handdoek beter is dan een luier.

edit: en uitwringen doe ik ook niet ;) Gewoon de wasmachine in.
ja maar je moet hem toch tussendoor uitspoelen
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2954242
Nee, dat doe ik ook niet, zet er gewoon tussendoor telkens een schone op, genoeg oude handdoeken of vezeldoekjes hier  :biggrin2:

Ik ga toch niet nog met een emmer water en sop in de weer als ik de stoomreiniger gebruik voor de vloeren?
Door Lil
#2954251
kiara schreef: ja maar je moet hem toch tussendoor uitspoelen
Nee, de bedoeling is dat je steeds een schone doek pakt. Verbrand je trouwens niet. Die doeken zijn loei en loei heet.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2954548
nou ik heb schoonmaak handschoenen dus geen probleem,ik heb net mailtje gestuurd naar de site van bestron ik heb toch het liefst de originele dweil
Door Lil
#2955349
kiara schreef: had vandaag al mailtje terug en krijg er gratis eentje opgestuurd :D erg netjes
Heel netjes!
Door cairodyn
#2956738
Morgen vroege vogel korting van 25 procent bij de praxis dus denk ook dat ik die Kärcher morgen ga halen. Normaal 179 euro daar en dan nu 25% eraf:-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door