Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2950047
Sommige mensen...

Sta ik net te lossen bij een supermarkt, met de laadklep 10 cm van de roldeur, loopt er ineens een hele groep mensen overheen. Die boos werd toen ik de klep omhoog deed. Ik stond namelijk zo in de weg. Dus ik vraag, goh, als ik nu uw kantoor binnenloop en op uw stoel ga zitten om te internetten, vind u dat dan ook normaal?

Nee, dat vonden ze toch wel gek ::) En dan te bedenken dat wanneer er iets van de container valt of ze misstappen en hun enkel breken, dat mijn verantwoordelijkheid is...
#2950052
Tsjah, wat verwacht je nou? Dat mensen zelf na kunnen denken?  ::)  Je moet ook je veiligheidsvoorschriften duidelijk, in alle talen v.d. EU zichtbaar hebben, en dan ook nog in Jip-en-Janneketaal..  :biggrin2:
#2950066
Fenixjuh schreef: Tsjah, wat verwacht je nou? Dat mensen zelf na kunnen denken?  ::)  Je moet ook je veiligheidsvoorschriften duidelijk, in alle talen v.d. EU zichtbaar hebben, en dan ook nog in Jip-en-Janneketaal..  :biggrin2:
Ut volk is gewoon te lui om even een stukje om te lopen. Een collega bij een vorig bedrijf heeft helaas mee mogen maken dat een vrouw met haar hand tussen de laadklep en een winkelwagentje kwam omdat ze er vanuit een dode hoek nog even onderdoor! wilde lopen. Vrouw had de hand logischerwijs verbrijzeld en pas na een rechtszaak en volgens mij ook een hoger beroep is die collega vrijgesproken van schuld. Maar hoe dom kun je dan zijn?
Door Lil
#2950098
Dat is net zo iets als op een parkeerplaats met trottoir rondom snel achter of langs een achteruit rijdende auto door. Gevaarlijk! Maar het zijn minimaal 3 mensen per keer in het winecentrum....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door