Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2942196
Ik begrijp dat het loeimoeilijk is maar waarom zoveel dagen nog? Is dat in belang van je zoontje denken of is dat voor de hond?
Ik begrijp heel goed dat 24 uur te kort is maar meer dan 10 dagen nog wachten dat begrijp ik dan weer niet.

Ik wens jullie veel sterkte in dit zware traject en hoop dat het een goed afscheid wordt.
Gebruikersavatar
Door joel
#2942540
sterkte en geniet van jullie laatste dagen samen, (tip van m'n da voor de kids toen we onze poes lieten inslapen, een stukje vacht afknippen en bewaren in een mooi doosje)
Door avalon
#2942686
Mijn dochter heeft een hele mooie sleutelhanger gemaakt. Een gelukspoppetje gevilt van het haar van Angie. Vandaag heerlijk buiten geweest samen. Angie is al een keertje eerder heel slecht geweest, dat was in september. Ze was toen op sterven na dood. Omdat ik met een cursus communiceren met dieren bezig was heb ik Angie een hele moeilijke vraag gesteld toen. Ik vroeg haar of ze mij een lik in mijn gezicht wilde geven als ze het leven op aarde wilde verlaten, dat heeft ze toen niet gedaan. Vanmorgen was ik in alle rust bij haar gaan zitten en vroeg ik haar of ze vrede had met ons besluit om haar in te laten slapen, vrijwel gelijk gaf ze me een lik in mijn gezicht. Moest gelijk aan mijn vraag van toen denken. Een beter teken kun je gewoon niet krijgen van een hond die mij nog noooit in het gezicht had gelikt! Mijn zoon heeft een mooie afdruk in gips van Angie haar poot. Angie is bij ons 13 jaar mogen worden, en wordt nu nog een paar daagjes heerlijk verwend. Gisteren heeft ze paard te eten gekregen, had ze nog nooit op, ze ging er nog net niet van hinniken hihi. morgen haal ik vis voor haar, daar is ze altijd dol op geweest. Angie is met haar koppie nog goed bij de tijd, alleen het lopen wordt moeilijk 15 minuten per wandeling en dan is ze echt moe, maar als het om eten gaat staat ze nog altijd vooraan ;D. Bij de dierenarts ging ze dan ook niet die behandelkamer uit zonder eerst een frolicje gehad te hebben, ze bleef staan alsof ze wilde zeggen: He vergeet je niks?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door