Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#2941396
Huis gekocht Sas? Of een nieuwe auto of een nieuwe baan? Ik dacht eerst, ze heeft er een nieuwe beer bij, wellicht een oudere die goed past in het drukke bestaan.

Het is ons gelukt op vakantie te geraken. Nu duimen dat deze beter verloopt als de vorige. Grote beer is in een prive auto vervoerd in koeljassen en op koeldekens en met prive airco. De weergoden waren ons goed gezind. Vandaag ook niet te warm dus ze heeft al wat rondjes op het park gelopen. De terugreis kunnen we ook in de nacht doen, dan is het ook koel. Ze lijkt erg blij dat ze erbij is, steeds als we binnen komen kwispelt ze met haar staart en als ik bij haar zit lebbert ze mijn oor.
#2941399
kira schreef: Huis gekocht Sas? Of een nieuwe auto of een nieuwe baan? Ik dacht eerst, ze heeft er een nieuwe beer bij, wellicht een oudere die goed past in het drukke bestaan.

Het is ons gelukt op vakantie te geraken. Nu duimen dat deze beter verloopt als de vorige. Grote beer is in een prive auto vervoerd in koeljassen en op koeldekens en met prive airco. De weergoden waren ons goed gezind. Vandaag ook niet te warm dus ze heeft al wat rondjes op het park gelopen. De terugreis kunnen we ook in de nacht doen, dan is het ook koel. Ze lijkt erg blij dat ze erbij is, steeds als we binnen komen kwispelt ze met haar staart en als ik bij haar zit lebbert ze mijn oor.
Nee, helaas geen beer.  :'( Ooit... ooit weer een beer...

Fijn dat het goed ging onderweg en geniet van jullie vakantie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2941442
kira schreef: Huis gekocht Sas? Of een nieuwe auto of een nieuwe baan? Ik dacht eerst, ze heeft er een nieuwe beer bij, wellicht een oudere die goed past in het drukke bestaan.

Het is ons gelukt op vakantie te geraken. Nu duimen dat deze beter verloopt als de vorige. Grote beer is in een prive auto vervoerd in koeljassen en op koeldekens en met prive airco. De weergoden waren ons goed gezind. Vandaag ook niet te warm dus ze heeft al wat rondjes op het park gelopen. De terugreis kunnen we ook in de nacht doen, dan is het ook koel. Ze lijkt erg blij dat ze erbij is, steeds als we binnen komen kwispelt ze met haar staart en als ik bij haar zit lebbert ze mijn oor.
Wat fijn! Een betere vakantie is jullie van harte gegund!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2941447
Vanmorgen hoopers les gehad en daarna doorgereden naar de schoonfamilie. Waar we eerst de nieuw aangelegde tuin gingen bekijken. Hartstikke leuk, super mooi geworden. En Oscar stond erbij en gedroeg zich. Mijn schoonmoeder was nogal out-of-the box, want eerst heeft ze Oscar uitgebreid over zijn kop geaaid en toen we terug naar het huis liepen gaf ze op een smal stukje hem nog volkomen onverwachts een stevig klopje op zijn rug/heupen. Das gedurfd hoor! Dat raad ik eigenlijk niet zo aan bij Oscar. Maar wat blijkt dan weer op zo'n moment: zolang iedereen maar doet alsof het doodnormaal is, vindt hij het ook doodnormaal (zolang het maar geen dierenarts is die het doet ;-) ).

Verder hele dag in de zon gezeten en gekletst. Oscar lag zo relaxt in zijn bench, dat ie met bench en al omrolde  :o En dat ook nog eens doodnormaal vond. Echt hoor, zo heeeeeeeeeel soms denken wij dat we een normale hond hebben  ;D
#2941463
Zag er leuk uit die foto's kaela! Is wel iets voor Theo..

Ik heb vannacht gedroomd over mijn beste vriend uit mijn jeugd.  Hij kwam excuus maken en weer contact vragen met me. Ik was heel erg blij had m zo gemist. Hij was mijn aangenomen tweelingbroer.  Maar dan wordt je wakker.. werd er wel even treurig van.  :-\. Ik wou dat ik wist waarom hij geen contact meer wil met mij of mijn ouders.  :-X

Verder heb ik vandaag rondgerommeld en laaaaang uitgeslapen.  Twee rattenkooien verschoond (ik ben raar ik vind dat leuk  :biggrin2:). Straks weer voetbal loeren met mijn schatje.
#2941488
Ik kan mijn berichten niet eerst bekijken voordat ik ze plaats, extreem onhandig voor een controlfreak.  :P :biggrin2:
Wilde wat foto's plaatsen, maar dat moet dus maar even wachten.  ;D

Lekker weekeind gehad, leuke dingen gedaan. Ook minder leuke  :-X  maar dat mag de pret niet drukken.  :)
Door eelke
#2941528
Mijn muur is goed gelukt :) kan ik vast over een half jaar weer doen, maar dat zijn maar details he :P
2 gordijnen al in de was geweest, morgen de andere twee. Meubels zijn van de muur afgeweest, dus erachter is ook alles weer schoon.

Daarna naar schoonouders voor vaderdag en uit eten geweest. Veeeeeeeeeeeeeel gegeten.

Weer thuis de kale grasplekken behandeld, planten water gegeven binnen en buiten, en alle meubels weer op hun plek gezet.
En zo dan nog een rondje met de guppen kachelen.

Die guppen hebben allebei een gewei gekregen en zijn er erg blij mee! 
Door TMG1961
#2941549
Iemand van paar deuren verderop kwam met hond langs en vroeg tijdens praatje wat ik van de wedstrijd van vrijdag vond. Hij keek heel verbaasd toen ik zei dat ik zaterdag pas er achter kwam dat Nederland vrijdag gespeeld had..kun je nagaan hoe weinig voetbal me boeit
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2941575
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eters in huis. Mijn lieve vriendin met man en kind en een vriend en vriendin die een soort of van familie zijn. Stiefbroer van mijn (half)broer en (half)zus maar niet van mij. Haha. Lastig he! Maar ze zijn me lief. Heb lekker risotto gemaakt en die was heel goed gelukt. Twee grote wokpannen vol. Zoveel dat er nog over was en Vil en ik morgen ook nog kunnen eten. Was ontzettend gezellig en het deed me echt goed. En beide stellen zijn ook vrienden van elkaar dus het is gewoon lekker onder elkaar.

Nu vroeg naar bed zo. Heb twee dagen cursus in Leiden en moet daar om 9 uur zijn. Dus om half acht al de deur uit. Das voor mijn doen vroeg, ik ga altijd pas om half tien de deur uit. Ik ben benieuwd of Duke zo vroeg wel uit wil. Die slaapt het liefste uit.

Het veld waar ik met Duke altijd loop en wat bijna manshoog stond, was vd week gemaaid. En ook gelijk gehakseld. Er stonden ook veel van die grasaren. En nu liggen die zelfs overal verspreid over de stoep. Jammer dat het niet weggehaald is. Het lig als droog hooi op het grasveld en het waait alle kanten op. Elke keer goed nakijken want die aren kruipen overal in. Duke loopt ervan te niezen. Hij lijkt wat last van de pollen te hebben.
Ik vond het wel jammer dat ze gemaaid hadden. Er stonden een hoop bloemen en klavers in dat veld. Er waren best een hoop bijen en hommels bezig. Nu weer minder bloemen voor hen hier in de omgeving. Zou bloemenzaad nog opkomen? Ik krijg de neiging om in het wilde weg veldbloemen te gaan zaaien. Het is toch braakliggend terrein en niet een net gazonachtig grasveld wat ze netjes onderhouden....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door