Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2943882
Ik had 100 hamsters  en ze zijn allemaal weg.

De kinderen zo ongeveer 40 hebben er gekregen en een aantal kwam mee en waren super blij..

Geweldig om te doen....
Door tess06
#2943946
*Marga* schreef: Ik had 100 hamsters  en ze zijn allemaal weg.

De kinderen zo ongeveer 40 hebben er gekregen en een aantal kwam mee en waren super blij..

Geweldig om te doen....
leuk om de kinderen blij te kunnen maken.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2944026
tess06 schreef: ik heb vanmorgen een grote envelop op de bus gedaan. :biggrin2:
Zo dat was zeker een grote enveloppe ...

Ik heb weer heel veel hamsters.. :) :) :)

Dank je wel...
Door Martine-Tom
#2944531
Ik nam ze nooit mee maar nav dit topic wel gedaan. Wilde ze doorsturen maar toen ik naar huis liep was er in de speeltuin hier tegenover een jongetje in zijn eentje aan het spelen, ik zie wel vaker dat hij een beetje doelwit van pesters is. Ben op het mannetje afgelopen en gevraagd of hij de hamsters spaarde, oogjes gingen glimmen "ja mevrouw maar mama komt nooit bij die winkel" ik gaf hem mijn 3 hamsters en hij was er dolgelukkig mee  :)
Door Parelridder
#2944541
Martine-Tom schreef: Ik nam ze nooit mee maar nav dit topic wel gedaan. Wilde ze doorsturen maar toen ik naar huis liep was er in de speeltuin hier tegenover een jongetje in zijn eentje aan het spelen, ik zie wel vaker dat hij een beetje doelwit van pesters is. Ben op het mannetje afgelopen en gevraagd of hij de hamsters spaarde, oogjes gingen glimmen "ja mevrouw maar mama komt nooit bij die winkel" ik gaf hem mijn 3 hamsters en hij was er dolgelukkig mee  :)
Och jeetje, wat een ontroerende situatie. Had dat jochie ook eens dikke mazzel :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2944545
Had ik ook gedaan hoor... wat leuk dat hij er zo blij mee was.

Ja niet iedereen kan voor 15 euro boodschappen en dan zo'n hamster krijgen, en ze zijn soms zo streng bij appie, mijn dochter vandaag voor 14.69 en geen hamster hoor >:(

Ja dan had ik mijn boodschappen ter waarde van 3 euro er bij moeten doen nou ja jammer dan...

Net via fb weer hamsters dus nu op 89 hamsters :)
Door Martine-Tom
#2944697
*Marga* schreef: Had ik ook gedaan hoor... wat leuk dat hij er zo blij mee was.

Ja niet iedereen kan voor 15 euro boodschappen en dan zo'n hamster krijgen, en ze zijn soms zo streng bij appie, mijn dochter vandaag voor 14.69 en geen hamster hoor >:(

Ja dan had ik mijn boodschappen ter waarde van 3 euro er bij moeten doen nou ja jammer dan...

Net via fb weer hamsters dus nu op 89 hamsters :)
Ik had pure mazzel, had zelf ook te weinig voor een hamster maar er stond een oude vrouw voor me en die had geen bonus kaart, snapte er ook niks van, de jongen aan de kassa bood aan zijn code te gebruiken maar dat snapte ze al helemaal niet, dus mijn kaart gegeven en toen kreeg ze bijna 10 euro korting, daar was ze zo blij mee dat ik haar hamsters kreeg...en die kreeg dat jongentje dan weer  :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2945399
Martine-Tom schreef: Ik nam ze nooit mee maar nav dit topic wel gedaan. Wilde ze doorsturen maar toen ik naar huis liep was er in de speeltuin hier tegenover een jongetje in zijn eentje aan het spelen, ik zie wel vaker dat hij een beetje doelwit van pesters is. Ben op het mannetje afgelopen en gevraagd of hij de hamsters spaarde, oogjes gingen glimmen "ja mevrouw maar mama komt nooit bij die winkel" ik gaf hem mijn 3 hamsters en hij was er dolgelukkig mee  :)
Ahhh wat lief!  :-*

Hier ook niet naar AH helaas.
Vind het wel super wat je voor de kinderen doet Marga!  O0
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2947825
Iedereen heel erg bedankt voor de hamsters.

Ik wil nu wel stoppen met uitgeven. :)

De kinderen en de ouder(s) vonden het geweldig...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door