Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2939984
Sher schreef: We moeten nu nog verplicht nadenken, maar wat mij betreft is het rond. Noortje komt bij ons!  :circle:
Ze is zo schattig, klein, vrolijk en onweerstaanbaar. O enne, er zit blijkbaar behoorlijk wat podenco in. Het is zo'n teer sierlijk poppetje, heel lief en bescheiden, dat opeens ongelooflijk alert en fel kan worden. Het is echt een transformatie, je weet niet wat je ziet.  :o
Vaarwel onbezorgde losloopwandelingen...........  :P
Oh gaaf! Super gefeliciteerd :-*!
Wanneer mag je haar ophalen?
Door Ruisje
#2939997
Sher schreef: Ik was een vreselijke muts!  :-[
Ik heb de hele tijd op mijn knieën op de grond gelegen, maakte pas thee toen ze zeiden dat ze eigenlijk wel dorst hadden na hun lange reis en daaropvolgende wandeling. Ik had koekjes gekocht en die liggen nu nog steeds in de kast. Gelukkig was mijn zoontje er bij. Hij dacht aan foto's en heeft ze gemaakt en hij kwam de kipfilet brengen die ik voor ze had gedroogd.  :-[
Ik schaam me dood.  :-X :-[
Ach, ze kwamen kijken of het hondje goed terecht zou komen, niet of je een goede gastvrouw bent! ;D
Gefeliciteerd en met een podenco is je leven nooit meer hetzelfde! :)
Door zurca
#2940064
Sher schreef: We moeten nu nog verplicht nadenken, maar wat mij betreft is het rond. Noortje komt bij ons!  :circle:
Ze is zo schattig, klein, vrolijk en onweerstaanbaar. O enne, er zit blijkbaar behoorlijk wat podenco in. Het is zo'n teer sierlijk poppetje, heel lief en bescheiden, dat opeens ongelooflijk alert en fel kan worden. Het is echt een transformatie, je weet niet wat je ziet.  :o
Vaarwel onbezorgde losloopwandelingen...........  :P
Hoe herkenbaar....
Tous heeft een koosnaampje "Otje", hij kan namelijk echt heel "ottig" zijn maar als hij Otje is, is dat eigenlijk altijd in huis...buiten is het een andere hond, een Tous :biggrin2:
Het zijn honden met twee uiterste!
En inderdaad.... daar gaan de onbezorgde wandelingen maar je went eraan hoor... ogen in je achterhoofd, die mogelijke prooi eerder spotten dan de hond, 2 stappen vooruit denken, sportschool niet meer nodig (Al zal dat met een kleinere hond minder krachttraining zijn dan met een grotere hond) maar het zijn zulke geweldige honden :-*

Wat leuk dat jullie zo voor haar gevallen zijn, ik hoop dat ze heel snel bij jullie kan komen wonen :)
Door inni
#2940297
hihi, ik vergeet ook alles als ik zo'n "misschien wel" in mijn handen houd. Ik maakte wel een lijstje............eenmaal buiten......sj...mijn lijstje. maar dat beestje, zijn geurtje, zijn oogjes..........die ben ik nadien nog lang niet vergeten. Als je hart spreekt.............?? ;) :)

veel plezier samen.
Door MoYo
#2940430
Gefeliciteerd :D en...wat een dotje....
Als 'mama' van 2 podenco kids..waarvan 1 met 3,5 poot deel ik je pret hoor. Podenco's zijn werkelijk heel zachtaardig, maar wij fietsen of lopen aan de lijn met ze. Ook hebben we onze kipjes en konijnen in de tuin achter een 2 meter hoge 'dierenren' zitten. Toen ze pup waren was het nog geen 'probleem' (nu ook niet hoor), maar nu zijn de kipjes niet meer veilig...
Als pup zijn ze enorm speels, willen op de hoogste plek in huis zitten en kunnen zich heerlijk oprollen als ze moe zijn. Als ze ouder zijn zijn ze minder druk, maar hebben wel nog veel beweging nodig....en liefde, maar dat zit ook wel goed..
Ze zijn heel erg lief.....Veel plezier met haar!!! :-*
#2940506
danielle1980 schreef: whahahhahahahahahahahhahahahahahaha geslaagd dus :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
;D ;) :P

O dat koppie, ik had er zoooooo voor kunnen vallen.

Heel veel geluk! O ennh ik weet niet waar je woont maar hondenspeeltuin Bello in R'dam is volledig omheind ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door