Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3201817
Ok ok,
Dit waren de eerste dagen met onze eerste hond.... een newfie nog wel
In al onze naiviteit dachten we dat een simpel hekwerkje om de struik heen wel zou helpen dat onze nieuwe pup niet de struik meteen zou kunnen slopen.....

er ging iets niet helemaal zoals we bedacht hadden :biggrin2:
Afbeelding

Deze eigenzinnige pup wordt morgen alweer 12.
Ik zie trouwens nog wat meer stenen ed liggen, volgens mij waren dat ook pogingen om graven tegen te gaan. Wat waren we lekker naief toen :roflmao:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3201828
- pien - schreef: Mensen herken ik niet (ja, nu Eddie en Pauline :biggrin2: ) en nu probeer ik via de honden te herleiden wie er op de foto zal staan :D
In ieder geval zie ik een Ierse Wolfshond...klopt dat? En een Golden? Of is dat een Pyr?

Ik ben veel foto's (waarschijnlijk) kwijt. Tijdens het verwisselen van de harde schijf is 'ie (werkend en wel) gevallen...nu is het nog de vraag of er e.e.a. terug te halen is :-X
Het is geen Ier, maar een Deerhound. En idd een Pyr van Karin, die de foto maakte. Verder staan er 3 mensen op, waarvan ik de naam niet meer weet..... :-[ En de meneer links van mevroi Kruim is haar echtgenoot.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3213081
Ahhh, nog maar een keer de grootste hobby van de ouwe taart: Wodka die (eigenlijk altijd) mee was 4x4-en. Zette zich klem tussen de voorstoelen en vol concentratie en modder op haar oren en neus gaan met die banaan. Geweldig vond ze het. :D
Dit is 2008 - toen al grijzig. Wodka dan. Ik nog niet, toen. ;)

:g: of heb ik deze al een keer geplaatst hier? #Korsakov

Afbeelding
Door smulpaap
#3214964
Hier nog wat van onze club :biggrin2:


Afbeelding

Hallooow :D Ik ben deze week jouw nieuwe buurvrouw hoor paard , hou toch eens op met grazen en kom eens beleeft kennis maken :biggrin2:

Afbeelding

Waarom is iedereen toch zo groot en ikke zo klein ::)

Afbeelding

Dat probleem had ikke nou ook altijd ::)

Afbeelding

Een beetje verliefd :biggrin2: Waarom .... waarom worden wij gescheiden door dat rot hek >:(
Door smulpaap
#3214978
Afbeelding

Onze oude haremsjeik ( hier was hij bijna 14 ) :-* :-* :-* En oow wat was opa toch altijd blij als hij weer in het zonnetje kon liggen :D

Afbeelding

Of lekker rollebollen in het gras :biggrin2: :-*

Afbeelding

En vroeger deed ikke smurf graag bommetje :D :D :D :D
Ik mot er nu niet meer aan denken ... brrrrr
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3215001
Hope schreef:Vandaag kwam ik deze toevallig nog tegen.
Daar smelt je toch van...

Afbeelding
Ik wel in ieder geval! :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3215002
Mooi bommetje ook!
Ja dat neemt wel af als ze ouder worden, dat merk ik hier ook, de bommetjes worden steeds kleiner, maar plezier is er gelukkig niet minder om :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door