Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2930982
Dank jullie wel  :) Ik vind het eenorm spannend en heb erg veel zin in een nieuwe uitdaging. Als ik de plaatsingstoets niet haal, ga ik in september gewoon in het eerste jaar beginnen.
Anne in Duitsland schreef: Hé, toekomstige co(o)llega! Uiteraard duim ik daarvoor! Maar dat ga jij helemaal niet nodig hebben, met jouw Duits en jouw Nederlands. Daar rol jij moeiteloos binnen! :-*
Danke Frau Antje  :) Ik denk er zelf toch wat anders over, misschien heb ik wel te weinig zelfvertrouwen, misschien ook niet  :biggrin2: Enneh... een studie staat wel goed op je Lebenslauf  ::)  :biggrin2:
#2946022
Ik wil iedereen bedanken voor het duimen.
Vandaag heb ik de uitslag gekregen en die was goed :-) Ik mag in september in het 2e jaar van de bachelorstudie vertaler Duits beginnen.
De toets onderdelen Grammatica, Vertalen Duits-Nederlands en Maatschappelijke kennis Duitsland zijn goed en Vertalen Nederlands-Duits is ruim voldoende :-)
#2946068
Mowgli schreef: Ik wil iedereen bedanken voor het duimen.
Vandaag heb ik de uitslag gekregen en die was goed :-) Ik mag in september in het 2e jaar van de bachelorstudie vertaler Duits beginnen.
De toets onderdelen Grammatica, Vertalen Duits-Nederlands en Maatschappelijke kennis Duitsland zijn goed en Vertalen Nederlands-Duits is ruim voldoende :-)


Toppie ! Gefeliciteerd  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door