Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2930450
Kim_S schreef: OT: hier ook keelpijn  :(
Ik ben 2 sollicitaties tegelijk aan het typen. Even opletten steeds met welke ik bezig ben  ::)
Zijn voor de verandering eens leuke banen, dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen!
Niet leuk!  :-* Klink jij ook als een overwerkte 06-lijn?
#2930456
Angelique schreef: 5km hier vandaan en je komt niet even zwaaien  >:(. Dit durp is volgens mij net zo lang  :biggrin2:
Ik heb gezwaaid! Alleen niet voor de deur. Löllig dat ik niet eens kan zeggen dat ik de auto niet kwijt kan :biggrin2:
Kim_S schreef: Musselkanaal??? En dan kom je niet effe een bakkie doen???
Ik mag Doitsland niet in zonder vergunning ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kira
#2930469
Net als gek mens toch even met grote beer naar het bos gegaan in koeljas (grote beer dan), voor een heel kort rondje in sjok tempo. Maar ze heeft wel heel erg lekker een drolletje kunnen draaien op haar favo stukje bos. Verder erg benieuwd of er kuikens zijn tussen nu en dinsdag/woensdag. Ik hoop het. Foppe heeft zijn hoge IQ in volle omvang laten zien op de wandeling. Het is wel lachen eigenlijk dat Tante P en Foppe qua IQ zo ver uit elkaar liggen. Als je ze beiden mee hebt moet je her en der echt schakelen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2930476
Maxi's 3-tal schreef: Ik voel een rel aankomen. :biggrin2: :biggrin2:
:jerry:
Pauline schreef: Niet leuk!  :-* Klink jij ook als een overwerkte 06-lijn?
Nog niet. Zal vast niet lang meer duren  ::)
Mini's 3-tal schreef: Ik heb gezwaaid! Alleen niet voor de deur. Löllig dat ik niet eens kan zeggen dat ik de auto niet kwijt kan :biggrin2:

Ik mag Doitsland niet in zonder vergunning ::) :biggrin2:
Schmußjes!  >:(
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2930493
Maxi's 3-tal schreef: Ik voel een rel aankomen. :biggrin2: :biggrin2:
Zat ie gister hier echt letterlijk aan de overkant van de tunnel, slaat hij nog de koffie af ... Nee, gaat lekker zo Mini  >:(
Volgende keer beter jong, hoop dat je dan iets meer tijd over hebt  ;)

OT: blij dat deze week erop zit. De post op het werk is weer weggewerkt. Nu de werklijst nog. Vandaag uitgevallen naar een collega, niet leuk. Volgende week maar eens even een teamoverleg, dit werkt voor mij zo niet. Ik vind het normaal heerlijk om op mijn werk te zijn. De afgelopen week daar in tegen bijna 2x in tranen, lijkt me niet de bedoeling.  :(
Zondag naar de workshop Impuls Controle van Liesbeth met Chakotay. Heel erg veel zin in!
Door Martine-Tom
#2930501
Waaaaaaaaaaah, Racoon geeft zondag een benefiet concert in mijn (en hun) hometown, toen de kaartjes in de verkoop gingen was ik blut en tegen dat ik geld had waren de kaartjes uitverkocht.
Ik wilde zooooo graag maar ja, wat niet is....

Toch maar een add op MP gezet dat ik een kaart zocht en na een aantal mensen die probeerden op te lichten toch nog een kaartje kunnen krijgen. Zoveel zin in!  :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door