Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2929875
Lizzy schreef: Dat weet ik :biggrin2:! En ik weet inmiddels ook welke lekkere witte bubbeltjes wijnen je in Dld kan kopen dus de Duitse grens lokt me aan :biggrin2:. Maar ja, Leo werkt in Den Haag... dus dan wordt het lastig... Zodra hij met pensioen is, taaien wij hier af. We willen dan toch wel een klein huis met heel veel grond, zodat we een prive bos voor de honden aan kunnen leggen :biggrin2:
Owww gezellig vooruitzicht  :biggrin2:
#2929888
Hier loopt ook een HUS rond op de hei maar als ik de bus zie staan ga ik recht omkeert. Ik heb eens met stijgende verbazing een half uurtje zitten kijken op een bankje hoe het spul uitgeladen werd. Eerst een stuk of 5 honden die schijnbaar makkelijk te handelen waren, die kregen meteen de vrijheid. Daarna kwamen er een paar uit die met riem aan een hekje vastgezet werden terwijl de laatste 2, met muilkorf, uitgeladen werden en ook maar alvast de vrijheid kregen en zich voegden bij de eerste groep die al halverwege de hei alleen op pad was. Daarna kwam er nog een kinderwagen uit de bus waarin een klein kindje gebonden werd. De riemvaste honden werden aan de kinderwagen gebonden en daar ging het spul op pad. Ik heb 1 keer met Keet in die groep gezeten en kon me ternauwernood redden. Nee voor mij geen HUS. :-X
#2929935
Monique77 schreef: Nu loop ik ook wel regelmatig in Delft en Zoetermeer, maar kom eigenlijk nooit zo vaak een HUS tegen ....
Het enige waar ik "last" had van een HUS was bij de Dobbeplas, daar lopen niet al te vriendelijke honden mee nl  :-X
Dan heb je tot nu toe serieus mazzel gehad, want er zijn 10+ hondenuitlaatdiensten die in het Balijbos de honden uit laten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door