Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2928357
Ben heel erg benieuwd naar voor- en nafoto's. Meubeltjes opknappen is zo leuk om te doen :D
Heb hier ook een en ander geschuurd en geverfd toen ik nog veel tijd had, vond dit altijd heel ontspannend en leuk om te doen.
Nu ben ik al blij als ik het verfwerk dat gedaan moet worden op tijd af krijg  :(
#2928395
nova schreef: haha en weet je wat ik ga doen?  ::)  ;D

helemaal mijn stijl
  :D

Alleen heb ik moeite met de juiste kleuren bij elkaar zoeken, vandaar  de vraag om advies. Volgende week dinsdag hebben we een afspraak :D
:thumbup: :thumbup:
Ik ga misschien een workshop doen bij een verkooppunt, krijg je ook allerlei tips en adviezen.
nova schreef: Ogenblikje geduld aub, alles moet geschuurd worden, ik moet t in m'n uppie doen, net als het lakken en texen.  Voordat ik klaar ben is t  wel september of zo.

Modjes, topic voorlopig NIET verwijderen  :biggrin2:
Kijk eens naar die Annie Sloan krijtverf, dan hoef je niet te schuren of grondverven.
#2928418
M@rina schreef: Ow wat leuk!Ik ben heel benieuwd wat de slyliste gaat zeggen!!!

Wij gaan ook de woonkamer pimpen. Andere vloer er in en ik ga al mijn donkere koloniale meubels bewerken met krijtverf van Annie Sloan

http://www.puurbrocante.nl/c-1207184-2/ ... nie-sloan/

We gaan alles verven in een beetje oud blauw/lavendel en gebroken wit, dan wil ik nog nieuwe eetkamerstoelen. de muren en de bank blijven dat hebben we nog niet zo lang.
Leuk zeg, ben benieuwd hoe zoiets uitpakt!
#2928477
M@rina schreef:   :thumbup: :thumbup:
Ik ga misschien een workshop doen bij een verkooppunt, krijg je ook allerlei tips en adviezen.
Kijk eens naar die Annie Sloan krijtverf, dan hoef je niet te schuren of grondverven.
dat is wel een HEEEELEEE goede.
#2954039
MargaS schreef: Afbeelding
Meubels pimpen. Geweldig. Hier een oud kastje in de Anny Sloan verf.
Ook restyle ik oude vazen en potten.
Afbeelding
En kandelaren van oude tafelpoten.
Afbeelding
Ik zie dit nu pas (handig die bladwijzers) maar wat leuk die vazen en potten!
Die kan je dan zeker niet meer afwassen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door