Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2926743
Er zat 1 kraai. 50 meter verderop.  ::) doodeng en woest wordt je er van.

Kim_S schreef: Toch denk ik echt dat ie een steetment ziet...
Volgens mij ziet ie een hele dag niks anders!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2926745
eelke schreef: Er zat 1 kraai. 50 meter verderop.  ::) doodeng en woest wordt je er van.


Volgens mij ziet ie een hele dag niks anders!
Thx, ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.  :biggrin2:  En ja kraaien zijn ook doodeng! En woest wordt je er volgens Kaya ervan. Want ze vliegen weg als je dichterbij komt  ;D ;D ;D
Door eelke
#2926746
zhiva schreef: Thx, ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.  :biggrin2:  En ja kraaien zijn ook doodeng! En woest wordt je er volgens Kaya ervan. Want ze vliegen weg als je dichterbij komt  ;D ;D ;D
Hij durfde er niet eens heen  ::)
Door eelke
#2926752
zhiva schreef: Heerlijk hè? Die 'enorme' helden van ons  :whistling:
Nou inderdaad, dappere dodo's.

In de rasomschrijving staat geloof ik wel dat ze dapper zijn. Dus ik geloof dat Gijs toch erg nep is.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2926770
Leuke filmpjes, hij is een heerlijke beer! :-*

Misschien wil meneer Eelke ook eens zo leuk met Charlie rennen? Zal hij alleen iets harder moeten lopen. :biggrin2:
Door eelke
#2926837
Maxi's 3-tal schreef: Leuke filmpjes, hij is een heerlijke beer! :-*

Misschien wil meneer Eelke ook eens zo leuk met Charlie rennen? Zal hij alleen iets harder moeten lopen. :biggrin2:
;D Tuurlijk! Meneer Eelke kan zeker harder rennen. Gijs ook trouwens, maar als meneer Eelke harder gaat vind Gijs het ineens niet meer leuk :P naast niet-dapper issie ook nog erg flauw.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door