Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2928515
Khari schreef: Hoi Jiska, wat leuk je hier tegen te komen.
Ik zag de forumnaam al voorbij komen en moest toch echt gelijk aan borsteltjes denken  :biggrin2:

Welkom hier op het forum
Whahaha Annette, het leukste is nu dat de rest van de meelezers denkt: "Huh? Borsteltjes?"  ;D
Jawel mensen, Annette fokte en ik fok nog steeds... borsteltjes! Wie weet wat dat zijn?
#2928519
Lothlórien schreef: Whahaha Annette, het leukste is nu dat de rest van de meelezers denkt: "Huh? Borsteltjes?"  ;D
Jawel mensen, Annette fokte en ik fok nog steeds... borsteltjes! Wie weet wat dat zijn?
Ik gok op kleine borstels. :biggrin2:
Door hannabelgje
#2928530
Lothlórien schreef: Whahaha Annette, het leukste is nu dat de rest van de meelezers denkt: "Huh? Borsteltjes?"  ;D
Jawel mensen, Annette fokte en ik fok nog steeds... borsteltjes! Wie weet wat dat zijn?
Ik gok op cavia's.  Welkom hier.
Door Khari
#2928582
Lothlórien schreef: Whahaha Annette, het leukste is nu dat de rest van de meelezers denkt: "Huh? Borsteltjes?"  ;D
Jawel mensen, Annette fokte en ik fok nog steeds... borsteltjes! Wie weet wat dat zijn?
Haha, ik denk maak er een lekker raadseltje van voor de rest  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2928595
Dan maak ik het gewoon nog leuker door te zeggen dat ik ook gladhaar, US-teddy, CH-teddy, rex, peruvian, satijn en zelfs ridgeback heb lopen (jawel mensen, dit bestaat ook bij cavia's) en binnenkort ook wat lunkarya-jongen.
Door Khari
#2928629
Sjeetje, je stal wordt steeds uitgebreider, maar wel leuk. Bij ridgeback denken ze hier gelijk aan honden denk ik, haha.

Ik blijf bij de cattery voorlopig, hoewel ik wel de kleine jonge caafjes mis hoor
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2928638
Nee, mijn stal is juist ingekrompen. Ik heb ze niet meer allemaal in hokken, maar heb een hele grote ren (1.65 meter bij 3.30 meter) waarin alles los loopt (zeugen en castraten). Ik ben gestopt met de fok van langharige rassen en fok alleen nog borstels, maar af en toe een pretnestje ander ras. Ik heb bewust besloten dat de helft van mijn caviabestand moet bestaan uit opvangcavia's en heb nog een rex en een CH 'voor de heb' erbij.


Dit gaat natuurlijk behoorlijk off-topic dus wie er meer over wil weten: dit is de link van de facebookgroep van mijn Caviastal Lothlórien (vandaar ook mijn nickname)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door