Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2926169
Pauline schreef: Leuk al zoveel gegadigden!!! Ga straks bijwerken wie en wat!

Nicolioo mijn beide volle reuen zijn heel kort voor de kont met irritante andere reuen en ingrijpen is bij beiden geen enkel probleem. Ik zeg het je maar eerlijk. Als ze met rust gelaten worden is het geen punt, vorige keer was Epke ook bij tijd en wijle een beetje lastig. Echter Juul hield hem direct bij zich als ze het door had.

Edit: ik lees wel dat je ex-reu schrijft, gecastreerd inmiddels?
Boris wil alleen maar spelen en gek doen, dus als hij afgesnauwt wordt begrijpt hij dat meestal wel. Zeker in een groep met meer mogelijkheden om gezellig te spelen. Ik bedoel meer dat het niet de bedoeling is dat hij hardhandig op zijn rug gelegd wordt of dat er snel gaatjes ontstaan.
Ik denk dat het met jouw reuen wel losloopt, als ze duidelijk zijn zonder gaten dan heef hij het snelgenoeg door.
En hij is inmiddels ex reu idd. Hij heeft nog niet echt door dat hij een mannetje is, hij is vooral jonge hond.
Laatst gewijzigd door nicolioo op wo 14 mei 2014, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2926550
nicolioo schreef: Boris wil alleen maar spelen en gek doen, dus als hij afgesnauwt wordt begrijpt hij dat meestal wel. Zeker in een groep met meer mogelijkheden om gezellig te spelen. Ik bedoel meer dat het niet de bedoeling is dat hij hardhandig op zijn rug gelegd wordt of dat er snel gaatjes ontstaan.
Ik denk dat het met jouw reuen wel losloopt, als ze duidelijk zijn zonder gaten dan heef hij het snelgenoeg door.
En hij is inmiddels ex reu idd. Hij heeft nog niet echt door dat hij een mannetje is, hij is vooral jonge hond.
Ik heb nog nooit een BP-wandeling meegemaakt waarin er gaten zijn gevallen (ik vind juist iedereen altijd erg verantwoordelijk en bewust van zijn hond) en ik vind van mezelf dat ik best een lastige reu heb..... Maar als die gewoon met rust wordt gelaten, loopt hij rustig met zijn balletje in zijn bek (daar wordt nooit mee gegooid) zijn eigen ding te doen. Zal wel goed komen toch?
#2928991
Pauline schreef: Even een slinger..., misschien zijn er nog meer gegadigden?

Ik heb al geregeld dat de heren naar de trimster zijn geweest voor de tijd, zodat ze er weer strak bijlopen! 8)


Ik vind het een heel leuk idee . Maar het is voor ons geen doen (meer ) met de oude tut . Het is al een flink stuk rijden , en dan het hele avontuur nog voor oma  :biggrin2:
Verder weet ik echt de plannen van manlief nog niet . Als die afspraken heeft dan zou oma bv wel erg lang alleen zijn
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door