Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Senna99
#2922472
Wat een lieve foto van Leo en zijn 'nieuwe' maatje! :-*
Hopelijk heeft hij nu zijn gouden mandje gevonden!!
Door Irish
#2922487
Wat goed dat je deze hond hebt opgevangen! Doet me erg denken aan het verhaal van Ivan die ik ''tijdelijk'' heb opgevangen en ook totaal verwaarloost bij mij kwam. Het tijdelijk is inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden  :biggrin2: (en hij gaat dus echt nooit meer weg)

Voor de rest wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik zal zelf erg uitkijken met een reu castreren die uitvalt naar andere honden. Zeker omdat je aangeeft dat hij dit uit onzekerheid lijkt te doen, is de kans heel groot dat door castratie dit probleem alleen maar verergert. Kijk met een goede gt'er naar dit probleem alvorens je dit soort onomkeerbare dingen gaat doen.
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2924968
Grrrr wat kun je je toch vergissen in mensen  :( Zondagavond werd ik gebeld dat Leo weg moest en hij wou hem toch liever niet naar het asiel brengen  >:( tuurlijk gaat deze man niet naar het asiel. Gisteren dus weer Leo opgehaald en zit nu in een opvanggezin zonder andere honden waar hij eindelijk zijn rust vind. Helaas zit hij dus weer in de opvang en gelukkig 2 straten achter mij dus ga straks even bij hem op bezoek. Hij staat nu lekker op vers vlees (begon even aan mezelf te twijfelen want meneer verweet mij dat dat het domste was wat ik kon doen op vers zetten en bij een baby laten wonen??) Leo is opgegroeid in een gezin met kinderen en doet het erg goed met de kleine.

Ik heb even een flink portie zitten huilen zondagavond dat deze man weer plaats moest ruimen. Gelukkig zit hij nu goed maar god wat baal ik dat ik hem weer heb moeten verhuizen  :boo:
Door Fynn
#2924972
Ja door dit soort dingen verlies je wel het vertrouwen in mensen een beetje  :( Mensen doen zich soms anders voor of denken leuk 2 honden dat doen we even en in de praktijk valt het dan tegen.
Gelukkig nu bij een opvanggezin en ik hoop dat het gesleep met deze hond nu wel even klaar is.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2924981
Wat enorm balen, zeker omdat het er op de foto ook naar uitzag dat hij zijn plekje had gevonden :-(
Door Anne in Zweden
#2925025
Nou jaaa zeg. Wat kun je je toch vergissen in mensen. Niet leuk! Ik hoop dat Leo alsnog een definitief adresje krijgt waar hij het goed naar z'n zin heeft!

En laat die vent vooral lullen over vers vlees en baby's; hij heeft er duidelijk verstand van. :-X Gewoon hygiënisch met alles omgaan en je kindje niet met de vuile pens laten spelen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Amanda/Dino
#2925085
pfff vind het zo sneu voor hem, hij herkende me gelijk en kreeg een fijne slijmlebber als begroeting. De man in kwestie heeft een hoi waar is Leo kunnen krijgen en heb me voor de rest wijselijk stil gehouden. De eisen voor Leo zijn nu ook strenger geworden, hij kan zolang als nodig is in dit gezin verblijven en dus zal een adoptant hem zeker 2 a 3 x moeten bezoeken zodat ze hem alvast leren kennen en ook buiten met hem hebben gelopen. Hij wordt niet met andere honden geplaatst en ik wil het wel proberen gaan rechtstreeks de prullenbak in. Deze schat is zo ontzettend lief dat ik heel streng zal zijn voordat hij wordt geadopteerd. Hij verdiend een 4ever baasje die alle tijd en aandacht voor hem heeft zonder dat dit gedeeld moet worden met andere honden.
Hopelijk krijgt deze jongen snel het geluk wat hem toekomt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door