Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2921598
lightning schreef:
wifi timer niet zo belangrijk mobiel staat snachts altijd uit ;). ik sluit niet alles uit op mijn mobiel maar meeste wel. die spaarmodus staat bij mij ook aan. Maar ja gebruik heb veel ook voor barfplaats of fb en veel whatsapp foto's enz enz... eens in de 2 dagen ligt hij wel op de oplader :-[
Hier lag ie 2 keer per dag op de oplader :-X
Door lightning
#2921641
Mowgli schreef: BP en Facebook doe ik op de computer (ik werk natuurlijk van huis uit en zit dus sowieso de hel dag al al aan de computer). Ik doe BP alleen op mijn gsm als ik naar de wc ga  :biggrin2: en als ik in bed lig. Daar gebruik ik trouwens de app tapatalk voor.

Ik zet er weinig apps op dan loopt hij namelijk vast. Niet met alles maar wel vervelend. Haha op de wc
Door Lil
#2921712
BP doe ik via het mobiele icoontje op de site. Gaat geweldig, dus nog nooit genegen geweest te betalen voor tapatalk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2921846
Ik had de samsung s plus en nu de s4 mini. Met beide telefoons zeer tevreden. De sony die ik gehad heb was na een jaar overleden en dat beviel me niet.
Door Pluto
#2921858
Mini's 3-tal schreef: Ik zou trouwens direct een custom-rom flashen zonder Touchwiz...
dat ook natuurlijk.
Ronald schreef: Jeroen, jongen... ga je de moderne tijd in?  ::)




:sofa:
Ssssssssst stilhouden!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2921879
Lil schreef: BP doe ik via het mobiele icoontje op de site. Gaat geweldig, dus nog nooit genegen geweest te betalen voor tapatalk.
Tapatalk is al een tijdje gratis ::)
Door Lil
#2921944
Mini's 3-tal schreef: Tapatalk is al een tijdje gratis ::)
huh?

Nog geen maand geleden kreeg ik op mijn androidtelefoon te lezen wilt u tapatalk instaleren, de kosten bedragen x cent per maand....
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2921980
Lil schreef: huh?

Nog geen maand geleden kreeg ik op mijn androidtelefoon te lezen wilt u tapatalk instaleren, de kosten bedragen x cent per maand....
Gewoon naar de Playstore gaan, Tapatalk opzoeken en de gratis versie installeren.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2921984
Laura2004 schreef: Wat is het voordeel van tapatalk?
Niet meer zoomen, omdat het allemaal op full-screen draait. Minder bandbreedte in gebruik omdat de onderschriften niet meer getoond worden. Notificatie's van nieuwe pb's of reactie's op jouw posts.
Door Martine-Tom
#2921987
Mini's 3-tal schreef: Niet meer zoomen, omdat het allemaal op full-screen draait. Minder bandbreedte in gebruik omdat de onderschriften niet meer getoond worden. Notificatie's van nieuwe pb's of reactie's op jouw posts.
Mijn Huawei heeft het automatisch op full-screen staan, onderschriften worden wel getoond, maar als ik niet op WiFi zit kijk ik toch niet op fora. Heb hem net ook even gedownload maar ik hou het wel gewoon op hoe het nu gaat, vind ik toch prettiger :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2921991
Ik had een Wolfgang maar die is naar meneer -A- gegaan want 2 simkaarten.
Heb zijn Samsung S3 mini ervoor teruggekregen.
Weet niet of ik er zo heel erg enthousiast over ben, hij valt regelmatig uit. Niet helemaal dood, maar ik kan dan niet bellen en niet gebeld worden. Sms soms ook niet, whatsapp wel. Dan moet ik opnieuw starten en doet alles het weer. Helaas kan ik nergens aan zien dattie het niet doet dus merk ik het pas als ik wil bellen of als ik een berichtje krijg van een gemiste oproep. Als dat bericht aankomt tenminste.  :D
Kan 'em nog wel opsturen want binnen de garantieperiode maar dat is ook weer zo'n gedoe.  :P

Doe er verder niet zo veel op, voor mail/fb/bp etc. gebruik ik de pc. De batterij gaat dus wel lang mee.  :biggrin2: Heb ook de bespaarstand aanstaan. En ik heb alleen maar wifi als ik thuis ben, of bij iemand anders die ook Ziggo heeft.  ;D
Door Lil
#2922135
Mini's 3-tal schreef: Niet meer zoomen, omdat het allemaal op full-screen draait. Minder bandbreedte in gebruik omdat de onderschriften niet meer getoond worden. Notificatie's van nieuwe pb's of reactie's op jouw posts.
Dat is dan toch exact hetzelfde als dat je op het mobiele icoontje van BP klikt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door