Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2946736
Mijn puppen waren al 3 weken zindelijk in zo verre dat ze plasten op de bak en buiten in de ren gingen poepen. Ze maakten mij s morgens om half 6 wakker, zette ze meteen buiten en gelijk poepen en grote plas doen. De ren is steeds schoon en vaak droog gebleven
Door miik
#2947544
Mijn pupjes ook, zijn allemaal zo goed als zindelijk de deur uit gegaan.
Maar het is denk ik wel iets wat ook heeeeel snel weer is afgeleerd. Als je als fokker de signalen mist, er niks mee doet, dan denk ik dat ze heel snel oppikken dat het dus overal maar kan en mag...
Gebruikersavatar
Door nova
#2947603
**Jillaroo** schreef: Mijn puppen waren al 3 weken zindelijk in zo verre dat ze plasten op de bak en buiten in de ren gingen poepen. Ze maakten mij s morgens om half 6 wakker, zette ze meteen buiten en gelijk poepen en grote plas doen. De ren is steeds schoon en vaak droog gebleven
Hope is nog niet helemaal zindelijk. Ze zit nu 's nachts in de keuken, benche was niet zo een goed idee vond Hope ::), en de buren deelden die mening ::)
Dus de benche weg, Hope in de keuken en de benche-lade ook. 's Morgens is de keukenvloer droog :D , en er ligt een flinke plas in de lade. Poepen doet ze alleen buiten. Overdag gaat het heel goed en doet ze bijna alles buiten en ook als we aan de wandel zijn wordt goed geplast en gepoept.
Kijken of ik morgenvroeg nog een plaatje kan maken.
Laatst gewijzigd door nova op do 26 jun 2014, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door