Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#2918584
M@rina schreef: Ik heb hem ook blaast als een tierelier.Prettig is dat je het blaasvolume en de warmte kunt aan passen (blaasvolume traploos instelbaar) Naast dat ik de hondjes ontzand gebruik ik hem ook om ons balkon schoon te blazen en haren onder bank weg te blazen, de bank is net te laag voor de stofzuigeren nu hoef ik niet steeds de hele bank op te schuiven
of topic
maar ik heb wieltjes onder de bank
Door Nadia
#2918740
Cool.. Als de keuken en bruiloft betaald zijn en niet volledig blut zijn wil ik ook die Duitse.
Misschien is hij volgend jaar wel te koop voor een tientje :D
Door slechteeter
#2918749
Ja jammer dat ie in duitsland veel goedkoper is maar inderdaad, ze versturen hem niet naar nl, helaas , dus ik ga voor de nl versie , als ik het zo hoor wel een fijn apperaat multifunctioneel hahah, hopelijk denkt mijn hondekop er ook zo over, en laat ie alle zand en water uit zijn vacht blazen
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2918859
Kim_S schreef: Konijnenlijntje van Michiel? Dan mag je hem hier laten bezorgen hoor Zhiva!  :-*
you heeft PB  ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#2918896
slechteeter schreef: Ik ga morgen de blazer van bovengenoemde side bestellen is nu 89, nog wat, ben echt benieuwd,
Bij trim.nl is dezelfde 87,95 geen verzendkosten!

Heb dezelfde gehad en beviel meer dan prima!
Door Anne in Zweden
#2918908
slechteeter schreef: Ja jammer dat ie in duitsland veel goedkoper is maar inderdaad, ze versturen hem niet naar nl, helaas , dus ik ga voor de nl versie , als ik het zo hoor wel een fijn apperaat multifunctioneel hahah, hopelijk denkt mijn hondekop er ook zo over, en laat ie alle zand en water uit zijn vacht blazen
Als je hem er rustig aan went, komt dat wel goed. Toen ik de blazer in de woonkamer uitprobeerde, vlogen de honden alle drie meteen naar de verste uithoek. Maar met langzaam opbouwen en oefenen wennen ze er snel aan, en als ik de blazer nu pak na een wandeling, staan ze elkaar te verdringen om als eerste te mogen!
Gebruikersavatar
Door nova
#2918910
Anne in Duitsland schreef: Als je hem er rustig aan went, komt dat wel goed. Toen ik de blazer in de woonkamer uitprobeerde, vlogen de honden alle drie meteen naar de verste uithoek. Maar met langzaam opbouwen en oefenen wennen ze er snel aan, en als ik de blazer nu pak na een wandeling, staan ze elkaar te verdringen om als eerste te mogen!
hier idem  :)

beginnen met een laag toerental, en  aan de achterkant van het lijf,  , ook niet meteen op de poten waar het dun behaard is.
Als ik in de buurt van de oren blaas, dek ik met mijn hand de gehoorgang af. Zo een orkaan wil je als hond niet in de oren hebben.  ;)
Door Nadia
#2918929
Dat is hier ook de ervaring. Nu vinden ze het een lekkere massage. Jup, als ik later groot ben wil ik ook een :D
Door Lil
#2918934
Dank je Anne, hoef ik niet meer alles te beantwoorden!  :D

Het is een top waterblazer. Door de regelbare snelheid ook voor kleine hondjes geschikt, want mijn grote heb ik even moeten trainen voordat ze de hardste stand durfden. Voor Boris is de warme stand erg prettig. Hij geniet er tegenwoordig van. Jones vind het ook ok, maar heeft geen geduld. Moet hij stilstaan en dat is saaaaaaaiiiiiii.

Nog 1 voor het lijstje:

je teras schoonblazen.  :P :biggrin2:
Door slechteeter
#2919057
hmm besteld ,maar had wel eerst ff de fohn op hem geprobeert geen probleem ,alleen een beetje jammer dat ik na bestellen achter kwam dat als je inschrijft voor nieuws brief je 5 euro korting kreeg dan zou de fohn 78,99 kosten,want verzenden is gratis,heb hem bij vidaxl besteld ,nu afwachten geloof 3 dagen .

:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door