Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2918065
Pauline schreef: En wat ook heel teckelig is.... commando zit geven en dan gaan ze liggen. Zo van: we weten wel wat je bedoelt en we luisteren ook, maar stel je voor dat we te vaak precies doen wat je zegt.... ::)
Haha, boefjes zijn het !
Ik geniet wel gewoon van jouw verhalen oke ?  ;)  :-*
Door K&D
#2918164
Bij een teckel is het hoogteverschil tussen staan, zitten en liggen natuurlijk niet zo groot .... :biggrin2: :D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2918167
Even een vraagje, teckels worden toch ook gebruikt voor de jacht?
Dan is het appèl juist heel belangrijk, hoe zit dat dan?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2918190
Nou Door ik denk dat Jantina daar veel meer over kan vertellen.

Voor J&J kan ik alleen maar zeggen dat die ontzettend goed onder appèl staan, maar er moet geen konijn voor hun neus wegschieten. Dan heb ik wel even het nakijken.... Met de nadruk op even, is het konijn uit zicht dan zijn ze weer "bereikbaar". En dat is dan ook nog weer verschillend tussen J of J. Joris is veel makkelijker te bereiken, Joep is veel fanatieker en heeft meer "commando" nodig.

Het zijn gewoon geen honden voor (sorry niet beledigend bedoeld) slaafse gehoorzaamheid die veel rassen in mijn ogen hebben. Een teckel zal, als zelfstandig jagende hond, altijd voor zichzelf denken en dat kan weleens lastig zijn. Maar het is ook precies dat wat het mijn ras maakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door