Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2916736
Ik heb gewoon lekker gewerkt vandaag. En mag 5 mei ook. Gewoon, omdat het kan.  :biggrin2:

Werd trouwens wel helemaal simpel van de Duitse, Italiaanse, Zwitserse, Franse en Hollandse campers en sleurhutten op de weg.  >:(
Door Lil
#2916737
Mini's 3-tal schreef: Ik kan me niet heugen dat ik op Goede Vrijdag, Hemelvaartsdag, stille dinsdag, aswoensdag, dag van de arbeid of bevrijdingsdag vrij ben geweest.
Wat is stille dinsdag?

Hemelvaart is in NL meestal toch een vrije dag? (op enkele beroepen na die altijd werken).

Goede vrijdag: is dan ooit vrij geweest?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916738
Urs schreef: Waarom fietsen de Duitsers hier rond met takken op hun stuur.?
Dat zijn takkenduitsers  :biggrin2:
Door Mowgli
#2916761
Ik heb telefoondienst vandaag voor de gasten die vandaag bij onze appartementen in Mitte inchecken, ik heb een collega die ze incheckt. Als er emails binnenkomen moet ik die beantwoorden. Maar omdat heel Europa (met uitzondering van Nederland) vandaag vrij heeft, is het op dat front erg rustig. De stenen liggen klaar op ons balkon, vanavond om 22u. is de laatste gast binnen, dan ga ik op de fiets naar Kreuzberg met de stenen in mijn fietsmandje om die naar de politie te gaan gooien  ::)

Alle gekheid op een stokje... vanmiddag even op die fiets naar de supermarkt geweest omdat we aubergine hadden vergeten, die hebben we persée nodig hebben vanavond. Er zijn 2 supermarkten in de buurt die op zondag en met feestdagen geopend mogen zijn.

Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's  aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa's  :o Op straat is het enorm rustig, alsof het zondag is. Er rijdt wel meer politie rond en er zweeft af en toe een helicopter boven de stad om alles in de gaten te houden. Er zijn hier heel veel straatfeesten aan de gang. Waarschijnlijk zullen er vanaf 12 uur vannacht wel een paar stenen door de lucht vliegen omdat velen dan bezopen is en meent met stenen te moeten gaan smijten...
Door Martine-Tom
#2916768
Kim_S schreef: Et voilá!  :biggrin2:
Da benne violen das wa anders  8)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2916781
Mowgli schreef: Wat was het druk bij deze beide supermarkten (de Lidl aan het Innsbruckerplatz had geen auberginen meer, dus moesten we door naar Ullrich's  aan Zoologischer Garten). Er zijn stonden echt volle karren aan de kassa's  :o Op straat is het enorm rustig, alsof het zondag is. Er rijdt wel meer politie rond en er zweeft af en toe een helicopter boven de stad om alles in de gaten te houden. Er zijn hier heel veel straatfeesten aan de gang. Waarschijnlijk zullen er vanaf 12 uur vannacht wel een paar stenen door de lucht vliegen omdat velen dan bezopen is en meent met stenen te moeten gaan smijten...
Haha, die drukte komt mij bekend voor  ;D Toen hier in de stad alleen jumbo Euroborg open was op zondag/feestdag was het daar ook altijd 3 keer zo druk als op normale dag (en inderdaad ook karren vol alsof de winkel alleen maar op zondag open was). Weet niet hoe dat nu is nu meer supermarkten in de stad open zijn op zondag ;-)
Door Anne in Zweden
#2916782
Martine-Tom schreef: Da benne violen das wa anders  8)
Nee hoor, viole mot ik juist hebbe! :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2916785
Martine-Tom schreef: Da benne violen das wa anders  8)
Et violá dan?  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2916787
Kim_S schreef: Et violá dan?  :biggrin2:
Ja sexy!
Afbeelding
Door Martine-Tom
#2916793
Mieke L. schreef: :o :o :o
geef noumaar gewoon toe dat jij deze outfit ook hebt!
Door Anne in Zweden
#2916795
Martine-Tom schreef: geef noumaar gewoon toe dat jij deze outfit ook hebt!
Ik denk dat Mieke die zuignap onder Violá d'r neus bedoelt.
Door Martine-Tom
#2916796
Anne in Duitsland schreef: Ik denk dat Mieke die zuignap onder Violá d'r neus bedoelt.
Geloof dat ik dat nog het minst schokkende van dit geheel vind :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door