Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2916459
Spannend ! Heeeeel veel succes ! Frisbee dagen zijn altijd super gezellig, dus maak er vooral een leuke dag van !
Hoe meer ervaring hoe makkelijker het wordt !  :-*
Ramses1 schreef: Animal Event :nerves: :nerves: :nerves:
Ah, je moet maar zo denken, de meeste mensen die komen kijkt vinden alles helemaal geweldig wat ze zien- want de meeste hebben weinig verstand van frisbee.  :P Die komen gewoon voor het event enzo !
Dat is anders als je naar een frisbee wedstrijd gaat waar alleen gefrisbeed wordt. Dan komen vooral de frisbee fanaten ;)
Door Ramses1
#2916494
*Dorothea* schreef: Toe maar, meteen een vuurdoop.
Succes!
Dank je wel. Bij inschijven vond ik mezelf heel stoer. Nu alleen nog ff doen.....hihi
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 01 mei 2014, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lightning
#2916498
Komt helemaal goed. Frisbee wedstrijden zijn gewoon leuk gaat om de fun. Kan me de tijd nog wel herinneren dat ik aan die wedstrijden mee deed. Komt helemaal goed. Welke wedstrijd is het?
Gebruikersavatar
Door Neally
#2916500
Ik ben dus zo iemand die er 'de ballen' verstand van heeft. Alleen het plezier wat van de foto spat, zijn mooie hoofd vol spanning om
de schijf te pakken. Wow. Laat staan als ik het in het echt zie.
Heel veel plezier met je mooie man!
Door Ramses1
#2916728
choopy schreef: Djessy komt haar grote broer aanmoedigen!!

Weet je ook al hoelaat je mag?? Kan ik op tijd aanwezig zijn.
Aahh leuk! Alleen heeft grote broer geen aanmoediging nodig, eerder afremmen....
Sorry geen idee hoe laat ik "moet" maar het begin om 10 uur dat is alles wat ik zeggen kan.
Jonge honden/Beginners zullen wel als eerste zijn verwacht ik.

Zie je zaterdag!
Door Ramses1
#2917201
pike schreef: Ai da's niet om de hoek helaas  :(
maar ik zal duimen dat ie een beetje afremt  ;D
Bij Owen moet alles snel, hoog en ver. Hij gaat ervoor...
Mijn freestyle hou ik rustig en de muziek ook, nu Owen nog. ::)

Trouwens Pike, de pinkster cup is in Zwaag.
Gebruikersavatar
Door pike
#2917217
Ramses1 schreef: Bij Owen moet alles snel, hoog en ver. Hij gaat ervoor...
Mijn freestyle hou ik rustig en de muziek ook, nu Owen nog. ::)

Trouwens Pike, de pinkster cup is in Zwaag.
:crying: dan zit ik 600 km verderop  ;D
Gebruikersavatar
Door choopy
#2917285
Ramses1 schreef: Aahh leuk! Alleen heeft grote broer geen aanmoediging nodig, eerder afremmen....
Sorry geen idee hoe laat ik "moet" maar het begin om 10 uur dat is alles wat ik zeggen kan.
Jonge honden/Beginners zullen wel als eerste zijn verwacht ik.

Zie je zaterdag!
Afremmen komt niet voor in het woordenboek van Djessy.
Familiekwaaltje???

Wij gaan om 8 uur rijden, dan zijn we er rond 9:45. Dus zou op tijd moeten zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door