Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2915803
Dank je, heb geleerd van een vorige keer afvallen. Wil nu dat het definitief wordt/blijft. De vorige keer was ik 40 kg afgevallen, deed er heel geheimzinnig over, en bleef op een gewicht staan waar ik mij eigenljik nog voor schaamde (100 kg) Heb een paar jaar op dat gewicht gestaan en kreeg er toen nog meer bij en woog uiteindelijk 150 kg, nu pak ik het goed aan, en ga er voorgoed mee afwerken, dus geen geheimzinnigheid meer :)
franca schreef: geweldige prestatie, 
terecht dat je daar trots op bent en leuk dat je dat deelt :-*
Door charmed
#2915805
Dank je, maar eh Schrik heb ik overal een kopietje van! Heeeeelpppp... Eerlijk gezegd vind ik die kleuren die ik nu heb (en nooit mooi vond) nu wel enorm mooi en wat ik aanhad was maar saai saai saai! Zeg maar nee, dan krijg je er 2? LOL

Anne in Duitsland schreef: Wow! Je zou bijna een naaicursus gaan volgen om van alle oude shirtjes twee te maken! :biggrin2:
Door charmed
#2915812
Heb ook al een paar keer zitten prakkedenken. Maar idd. Daar wou ik ook op uitkomen na de operatie, Maat 36 nu is maat 38 vroegur

Leuk hoor, maar die kleurtjes van mij vind ik nu toch ech veel leuker!  :biggrin2:

Wilde net schrijven, moet eerst in mijn nieuwe broeken passen, die ik in december in de aanbieding heb gekocht, kleine maatjes 38. Dus ik denk weet je wat, ik pas eerst even wat voordat ik dat ga antwoorden. Dan verspreid ik geen onzin. En verdorie, heb nu al eentje uit de kast aan. De blauwe ribbroek. Kan me herinneren dat ik er 2 weken terug met geen mogelijkheid in kwam met mijn kont. Maar schijnbaar krimp ik ineens weer heel hard. Ga zo even de kleinsten passen en als die passen, val ik direct van mijn stoel van schrik! Dacht dat ik die 38 in de kast nooit zou halen nl. want die vallen klein uit.. Maar schijnbaar blijft het in mijn hoofd stilstaan en gaat het afvallen ineens hard door.
Neally schreef:   ;D

Niet meer afvallen hoor. Je schreef dat je 'vel' overhebt. Dat zit er ook bij in je maatje 38. Dus eigenlijk heb je een maatje 36.
Wat een prestatie.
Van pinterest: http://www.pleatsandruffles.com/2013/10 ... pants.html
Door charmed
#2915822
Gepast. Eentje past dus op 3 cm na, voordat het knoopje dicht kan. De andere moeten we nog iets langer voor. Maar pfff. ben deze week wel veel afgevallen  :-\ Nu hoeft het niet meer zo hard te gaan. Had gehoopt mijn doel te halen halverwege juni maar als we zo doorgaan ben ik er over 3 weken al. *schrik*
#2915869
charmed schreef: Aah dank je, ook leuk om te weten dat het shirtje leuk is. Ik draag nooit zoiets dat wordt de allereerste in heel mijn leven!

Maar ja, welke kleur bij deze kleur groen zou staan?
Bij best wel veel kleuren denk ik, o.a. wit/off white, zand, zwart, spijker, donkerbruin, donkerblauw, grijs.
Ik vind de pastel kleurtjes van nu erg mooi  :)
Door charmed
#2915951
HoochieHummie schreef: Bij best wel veel kleuren denk ik, o.a. wit/off white, zand, zwart, spijker, donkerbruin, donkerblauw, grijs.
Ik vind de pastel kleurtjes van nu erg mooi  :)
komt dat mooi even uit, sinds gisteren een blauwe broek passend. Die kan ik er dan mooi bij aan ;) Thx. Heb nog nooit van mijn leven groen gedragen ;)

Pastel is idd erg mooi, ik heb nu veel felle kleurtjes (hempjes) met veelal daaroverheen pastel tinten.
Laatst gewijzigd door charmed op wo 30 apr 2014, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door