Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2910412
de Meiden schreef: Veel respect voor je doorzettingsvermogen !
Dank je, tja ik had totaal geen trek meer op een gegeven moment. Door alle zorgen en verdriet. Ik heb mezelf gedwongen om te eten 6x daags en gezond te eten, dus alleen maar waar ik energie van kreeg. Proberen uit te vinden wat je energie wegneemt. En mijn maag was al gekrompen voor deze, had al maanden moeite met eten, maar ja toen overleed Paige ook nog eens, toen was het voor mij helemaal klaar eigenlijk, na 5 weken wankel op mijn benen (en weer levenslust kreeg om te vechten voor de andere drie) heb ik mijn leefstijl aangepast. Ik moest wel, anders zou ik er zelf aan onderdoor gaan en ik realiseerde me ineens dat ik nog 3 zieke honden had om voor te zorgen.

Als ik nu meer wil eten, gaat dat ook niet lukken, want dan eet ik de volgende dag minder.
#2910943
Anne in Duitsland schreef: Doink!  :o Je bent een heel ander type geworden, lijkt het wel, van heel donker en "verborgen" gekleed naar vrolijke kleurtjes - je wilt duidelijk zeggen dat je wel degelijk gezien mag worden! Althans, ik hoop van harte dat je dat denkt, want zo is het ook! Knap hoor!
Dank je Anne, je hebt wel gelijk hoor, ik was een teruggetrokken type. zei nooit wat ik dacht, liet over me heenlopen. Maar ik mag ook inderdaad nu gezien worden. Struin alle winkels af, naar keur. Als ik kleur zie, sta ik zo binnen. Vraag meteen naar iets kleur (liefst nu fel kleurtje) Voorheen was het dus altijd zwart/grijs/donker.

Mijn broeken hebben de kleuren, grijs, grijs/zwart, blauw, paars, rood. Dit is mijn eerste zwarte broek weer sinds lange tijd. Die had ik voor 7 euro gekocht in december toen ik er nog maar 1 been in kon krijgen, alleen mijn rechterbeen (die is dunner als de linker zo'n 7cm) Ik dacht als ik hier in pas, dan ben ik al een heel eind. En idd ik paste er een week of 3 a 4 geleden in en hij is alweer ruim.

Afbeelding
Mijn klerenkast, i.p.v. grijs/zwart/grijsblauw, nu alleen maar kleur, in alle tinten en alles komt een keer uit de kast om gecombineerd te worden.

Het winkelmeisje van H&M werd zo vrolijk van mij. Ze zei ook, meestal als mensen heel veel afgevallen zijn, weten ze niet wat ze aan moeten trekken, maar jij, jij weet precies wat je wilt. Daar werd ze enorm vrolijk van. Ik wil nu gewoon kleur in mijn leven. Voor nu moet ik er nog wat felle items bij hebben. Heb nu veel neon-hempjes, maar moet nu nog zeker 1 item, bijvoorbeeld een blouse in neonrose of neonoranje. Die vind ik vast nog wel . Ik heb nog wel zwarte kledingstukken, maar dat is alleen om zoveel mogelijk te kunnen combineren. Trek dus ook gerust paars aan met donkergroen, met mintgroen er onder ;) Dan vraag ik buuf vaak even of het wel staat wat ik bij elkaar aan heb getrokken bij twijfel.

Ik verander dus langzaam weer in de jacqje van vroeger, die in Neon oranje blouse + neon groen gestreept/geblokte broek door de weilanden struinde en van veraf al te zien was :)
#2910946
Borke schreef: Respect- super dat je zo goed voor jezelf gezorgd hebt :-)
Dank je. Dat mocht ook wel eens, want ooh wat heb ik mijzelf verwaarloosd. Ja nu zijn mijn ogen open! Maar wat heb ik mijzelf aangedaan. En dat alleen doordat één persoon mijn totale eigenwaarde heeft afgepakt! Die komt er dus nooit meer bij mij in!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door