Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2911746
Manlief zou het meteen met twee handen aangrijpen. En die heeft een (niet leuke) baan, maar zoekt al heel lang naar een leuke baan. En dat is lastig als je niet precies de juiste diploma's hebt. Technisch en slim issie zeker, alleen de papiertjes ontbreken. Als iemand hem gewoon eens een kans zou geven maakt ie het dubbel en dwars waar.

Alleen elke dag 3 uur heen en 3 uur terug naar zijn werk rijden is niet zo handig natuurlijk... Dus helaas  :(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2911759
Gonnie schreef: Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet  ???
Soms denk ik dat men bij het UWV liever bezig is met het doelloos mensen verplichten voor een uitkering te werken dat dat ze bezig zijn om mensen aan het werk te helpen...
#2911765
Ronald schreef: Soms denk ik dat men bij het UWV liever bezig is met het doelloos mensen verplichten voor een uitkering te werken dat dat ze bezig zijn om mensen aan het werk te helpen...
En ergens logisch ook. Als iedereen een baan heeft, vliegen ze er zelf uit ::)

Ff ot: Wellicht is het probleem dat vooral de nadruk word gelegd op een zo hoog mogelijke studie (hbo/wo), terwijl niet iedereen chef kan worden. Ook niet als we voor elke chef 10 Oost-Blokkers aannemen. Zaken zoals die van Gonnie en meneer Gonnie grijpen daardoor mis.
Door eelke
#2911932
Gonnie schreef: Dat bedoel ik dus....maar nee hoor, ik zou vandaag zeker weten terug worden gebeld, nou mooi weer niet  ???
Volgens mij hebben ze zelfs bij het uwv personeels tekort  :biggrin2:

Maar het ligt inderdaad aan het soort werk...mijn vriend had binnen 3 weken nadat het faillisement van het bedrijf waar hij werkte uitgesproken was, een nieuwe baan. En hij kon nog kiezen tussen verschillende werkgevers ook...
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2912009
Het werkgevers service punt is echt een ramp. Je contactpersoon is never nooit bereikbaar en terugbellen ho maar.
DWI ga ik vandaag nog eens bellen om te kijken hoe het daar staat.

Maar er is ook goed nieuws.....Vrijdag komt er 1 sollicitant  :biggrin2:
Nu nog werkzaam bij Halfords dus we gaan het afwachten.

Wordt vervolgd.....
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2912029
Mara M schreef: Kun je op nationalevacaturebank ook je vacature kwijt? Je kan daar ook zoeken op personeel volgens mij.
Klopt.....daar staan ook een heleboel cv's op en dan kan je er 50 bekijken voor bijna 300 euro  :o

Ik wil best geld uitgeven om een werknemer te vinden, maar dit vind ik redelijk overdreven.
Door wijkje
#2913832
K&D schreef: Bij ons zitten we in hetzelfde schuitje.
Alleen zoeken wij een dotnetter en een java programmeur omgeving Twente. Nergens te vinden.  :o
Mmmm..ik ken wel java programmeur..Zal hem eens tippen..
Door Femke
#2915289
Gonnie schreef: Klopt.....daar staan ook een heleboel cv's op en dan kan je er 50 bekijken voor bijna 300 euro  :o

Ik wil best geld uitgeven om een werknemer te vinden, maar dit vind ik redelijk overdreven.
Mijn broertje zit net in de laatste week van zijn opleiding bij een bedrijf dat geloof ik Bikeflex heet. In Geldrop. Hij kan nu al kiezen uit werkgevers. Ik weet dat die Bikeflex op meerdere locaties zit, misschien kan je daar je vacature uitzetten?

Hij is dan niet alleen opgeleid voor gewone fietsen maar ook voor e-bikes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door