Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2909977
Dank jullie wel.

Aankomende donderdag krijgt hij zijn eerste beenmergpunctie. Vanaf dat moment is het meetbaar hoe snel het gaat. Hij zal dus vaker van die punctie moeten ondergaan om te kijken hoe snel het gaat. Voor nu weten we nog niet zo veel. Hij zal dan ook wel binnenkort horen wat er verder gaat gebeuren. Chemo enz enz.

Ik heb gisteren de hele avond bij mijn zus en zwager gezeten. Was pas laat thuis. Wij weten beide niet wat te doen, maar 1 ding waren we het al over eens. Mochten ze donor zoeken als dat kan dan bieden wij ons aan om te kijken of het een match is. Enige wat we nu kunnen doen is afwachten en hoe gek het ook klinkt verder leven. Ik zelf heb een slechte nacht gehad, heb er over gedroomd dat mijn vader overleed en zo. Niet fijn.
#2909983
Wie weet wat het leven brengt. Wie zal zeggen hoeveel jaren je vader nog heeft? Wie weet nog heel veel.
Je hebt in ieder geval duidelijkheid en je weet waar je aan toe bent. Je hoeft niet verder te zoeken.
Nu alleen zorgen dat alles zo aangenaam mogelijk is en de leukemie wordt tegen gewerkt waar mogelijk.
Ik wens jullie nog heel lang samen, zet de dokters maar voor verrassingen zou ik zeggen. Sterkte met alles een plekje geven.  :bigarmhug:

Mijn vader gaat ook elk jaar heen voor punties en bloedprikken. Elk jaar (helaas rond kerst) is het weet heel spannend wat de resultaten zijn.Hij hangt tegen waarschijnlijk tegen leukemie aan, alleen weten ze het niet zeker. Minder wordt het tot nu toe niet en maar beter ook niet. Zo gezond mogelijk leven en alles eruit halen wat mogelijk is.
#2911897
Ik heb vandaag mijn eigen huisarts gebeld en ik word morgen terug gebeld. Daar al met 3 keer prikken mijn witte bloedcellen ook altijd te hoog zijn begin ik hem te knijpen. Dus heb dat gevraagd bij de assistente. Ze begreep mijn zorgen en ik word morgen gebeld door de huisarts. Wie weet om mij gerust te stellen maar uitgebreid checken. Nog 2 dagen en dan heeft mijn vader de beenmergpunctie, de uitslag laat 10 dagen op zich wachten en dan weet hij meer waar hij aan toe is en ik welk stadia hij precies zit. pfff voel me niet zo lekker. morgen ga ik naar mijn ouders toe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door