Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sinaxy
#2915305
Nu dinsdag is het dag 64 vanaf de eerste dekkingsdag had me iets verteld. Er is een dag later ook nog gedekt dus kan het ook dag 63 zijn.
Door sinaxy
#2915420
Hi Ingrid,

Vanmorgen om 6 uur 37.7 om half 9 was het 37.2 en om half 11 was het weer 37.4....
Ze heeft veel met de kleedjes gerommeld vannacht en vanmorgen maar dat is voor haar niet ongewoon. En ze slaapt weer....
Door sinaxy
#2915534
Ze voelt zich nog prima en de pups zijn levendig. Het is ook nog geen dag 65 vanaf de eerste dekking dus zie niet direct een aanleiding tot bellen. Tijdens de echo zei de dame dat ze de pups wat klein vond dus vermoed dat de conceptie pas na de 2e dekking is geweest dus dan zit ze nog niet aan d'r Max. Morgen als alles nog steeds helemaal kalm is zal ik wel even overleggen.
Door sinaxy
#2915569
Ik heb sleeuwijk gebeld en ze zegt dat ze het vermoeden heeft dat ze minder ver is dan uitgaande van de eerste dekking. We hebben geen progesteron geprikt dus kan afwijken met een aantal dagen. Dat lijd ze af van mijn verhaal over gedrag etc. Het donkere residu na toucheren was bij lange na niet genoeg om zorgelijk te zijn. Ze zei dat dan dan wel duidelijk uit de vulva vloeit. We hebben dus besloten om te wachten. Ze zegt als ze inderdaad minder ver is dan riskeer je dat de pups niet levensvatbaar zijn. En het is ongewoon dat een nest van 10 na de 62ste dag doorloopt....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door