Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2933303
MargaS schreef: Afbeelding
Nog even plagen Extreme met de dikkie diks. De eerste helft is al over de 1000gr.
:smitten: *zit nu op m'n handen, ik doe het niet...... ik doe het niet........ ik ga echt niet tikken.......... oehhhhhhh er is nog 1 pup over he............ duw harder m'n handen onder m'n benen....... neeee ik ben sterk........... oehhhhh*

Wat zien ze er prachtig uit, moeders die er zo lief bij ligt, en dan die dikke beer met roze bandje, zo te zien(voor zover ik dat kan zeggen als leek) krijgt ze(ik ga er van uit dat de pup met roze bandje en teefje is) de donkere kleur van vaders.

Maar marga als je me echt wilt plagen, doe het dan gelijk helemaal goed, en spam met puppen foto's :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#2933316
MargaS schreef: Vooruit dan, nog een paar
Afbeelding
Alle variaties geel.
Afbeelding
Fantastisch die foto's van je mooie puppen, en idd je hebt een aardige kleurschakeringen van geel, leuk om te zien. En op de ander foto, die panda knuffel bij je boeddha pup :biggrin2:, lekkere flinkert zeg(een reu?).
Geniet maar fijn ;)
#2933325
Extreme schreef: Fantastisch die foto's van je mooie puppen, en idd je hebt een aardige kleurschakeringen van geel, leuk om te zien. En op de ander foto, die panda knuffel bij je boeddha pup :biggrin2:, lekkere flinkert zeg(een reu?).
Geniet maar fijn ;)
Genieten is het zeker. Tot nu toe een heerlijk rustig nestje zonder zorgen. Ja een reutje maar de teefjes zijn het zwaarst. ;)
#2935092
MargaS schreef: Genieten is het zeker. Tot nu toe een heerlijk rustig nestje zonder zorgen. Ja een reutje maar de teefjes zijn het zwaarst. ;)
Super dat het een nest is zonder zorgen, en jullie heerlijk kunnen genieten van ze.
:biggrin2:Boeddha is al een flinkerd ik heb dan beeld bij je teefjes :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door