Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2912211
Dank jullie!! Deze had ik niet verwacht! :-*

We hebben t overleefd. Ik ben kapot!!!
21 mei komt de uitspraak.
Ik denk dat de rode draad van  de problemen wel duidelijk is geworden. Nu hopen dat zij een juiste beslissing hier in neemt.
Nog even door duimen dus!!!
#2912220
Zoiets hakt er wel in hè? Even rustig onderuit vanavond en dan hopen dat de rode draad inderdaad duidelijk te zien was.
Ik duim nog wel even door voor het goede doel.
Dan morgen het tweede obstakel bij de dierenarts? Pfff hebbie melatonine of zo in huis?  :-\
#2912229
spreeuwtje schreef: Dank jullie!! Deze had ik niet verwacht! :-*

We hebben t overleefd. Ik ben kapot!!!
21 mei komt de uitspraak.
Ik denk dat de rode draad van  de problemen wel duidelijk is geworden. Nu hopen dat zij een juiste beslissing hier in neemt.
Nog even door duimen dus!!!
Dikke knuffel!!!
En natuurlijk draaien de duimen op volle snelheid verder voor jullie  :-*
#2912241
Wat fijn!!
Mijn hart maakt een sprongetje.
Stom misschien. Maar t maakt echt verschil!

Ik denk dat t toch niet zomaar iets simpels is bij koekie. :(
Ik zie nu sneller dat hij buiten adem is.
Bij intensief wassen bijvoorbeeld.
Dan hijgt hij niet, maar je ziet verzwaring in zijn ademhaling.
En hij slaakt vaker dan dat ik normaal vind, een diepe zucht.
Gister nam ik hem vol hoop mee op t rondje. Want de afgelopen tijd durf ik dat niet meer. Bang om hem te zien hijgen.
Helaas was zijn ademhaling op een bepaald moment echt heel heel snel. Terwijl de hoeveelheid beweging daar niet tegenover stond.

Hij ging plat en het zag er best naar uit.
Het is maar een paar tellen. Hij staat weer op en rent weer verder. Maar toch. T klopt niet. Daar ben ik nu wel zeker van.
#2912279
Soms voelt t gewoon fout.
Zoals ieniemienie. Die liep alleen maar kreupel maar ik wist dat t meer was. Ik heb haar altijd vergeleken met een ander katje van mij, Brammie. En hoe wonderlijk ook.. T klopte, kanker in haar pootje. Bij ieniemienie was ik gelukkig op tijd. Zij mist nu een poot maar leeft nog. Mijn voorgevoel heeft haar gered.
Maar dat voelt nu heel anders.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door