Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2909743
Angelique schreef: Vaak is dat ook wederzijds. Ga je echt voor de leuk op kraamvisite, mag (moet) je baby natuurlijk vasthouden, zet het kindje 'm op een krijsen, bij het gênante af  ::) :biggrin2:
Nee dus, dat niet. Maar vers geperste baby's vind ik dan ook enig, dan ben ik ook totaal niet bang dat ik het hoofdje eraf laat vallen of zo. :biggrin2: Maar zodra kinderen een eigen willetje beginnen te ontwikkelen... brrr!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2909745
Anne in Duitsland schreef: Nee dus, dat niet. Maar vers geperste baby's vind ik dan ook enig, dan ben ik ook totaal niet bang dat ik het hoofdje eraf laat vallen of zo. :biggrin2: Maar zodra kinderen een eigen willetje beginnen te ontwikkelen... brrr!
Ah gelukkig...je bent er nog  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2909752
Angelique schreef: Ah gelukkig...je bent er nog  :biggrin2:
Dit is gewoon Kim die Anne's acc gehacked heeft!!
Ze voelde nattigheid, beetje toevallig he dat Anne nu ineens weer opduikt, net nu we Kim's plannen doorzien hebben!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2909801
Martine-Tom schreef: Dit is gewoon Kim die Anne's acc gehacked heeft!!
Ze voelde nattigheid, beetje toevallig he dat Anne nu ineens weer opduikt, net nu we Kim's plannen doorzien hebben!!
Holy cr*p, they're on to me!  :sofa:
Door Nadia
#2909884
Anne in Duitsland schreef: Nee dus, dat niet. Maar vers geperste baby's vind ik dan ook enig, dan ben ik ook totaal niet bang dat ik het hoofdje eraf laat vallen of zo. :biggrin2: Maar zodra kinderen een eigen willetje beginnen te ontwikkelen... brrr!
Dus hoef in juni mijn babbie niet te verstoppen??
Door Anne in Zweden
#2910228
Nadia schreef: Dus hoef in juni mijn babbie niet te verstoppen??
Nee hoor, ik beloof dat ik het hoofdje eraan laat! ;D Probeer wel z'n eigen willetje in toom te houden tot die tijd. :P Maar ik neem aan dat ie in juni nog niet achter mij aan komt doddelen met een tekenblok en een setje viltstiften in z'n knuistjes. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2910241
Anne in Duitsland schreef: Ja, nee, ik heb een logé momenteel en moet dus ook elders dan op barfplaats interacteren. Vermoehoeiend! :biggrin2:
We dachten dat je opgevreten was door Ozzy  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2910254
Martine-Tom schreef: Dit is gewoon Kim die Anne's acc gehacked heeft!!
Ze voelde nattigheid, beetje toevallig he dat Anne nu ineens weer opduikt, net nu we Kim's plannen doorzien hebben!!
Ik weet dat Kim mij stalkt, dus voor het gemak heb ik haar identiteit nu maar aangenomen. Verwacht een hoop updates over het wel en wee op de Duutse boerderie de komende tijd! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2910275
Wij hebben geen kinderen en die komen er door omstandigheden ook niet. En dat is voor ons tegenwoordig helemaal prima. We hebben een paar neefjes en nichtjes die af en toe op bezoek moeten komen, moeten, want dat soort bezoekjes is voor ons geen feest en voor de kinderen ook niet want ons huis is niet kids proof, de hond heeft overal voorrang en als we pech hebben gaat zo'n kind ook nog gillen dat ie bang is voor de hond. :-X En dan vind er altijd wel een papa of mama dat de hond dan maar in de bench moet, of in de tuin.
En na de laatste keer vliegen, 16 uur lang met een aan 1 stuk door gillend en krijsend kind achter ons, denk ik dan ooo daar ben ik aan ontsnapt. De ouders gaven het na een paar uur op.  Ik zal altijd aardig zijn tegen een kind, maar ben ook altijd weer erg blij als ze weer vertrekken. 
Door eelke
#2910277
Els&Flow schreef: Wij hebben geen kinderen en die komen er door omstandigheden ook niet. En dat is voor ons tegenwoordig helemaal prima. We hebben een paar neefjes en nichtjes die af en toe op bezoek moeten komen, moeten, want dat soort bezoekjes is voor ons geen feest en voor de kinderen ook niet want ons huis is niet kids proof, de hond heeft overal voorrang en als we pech hebben gaat zo'n kind ook nog gillen dat ie bang is voor de hond. :-X En dan vind er altijd wel een papa of mama dat de hond dan maar in de bench moet, of in de tuin.
En na de laatste keer vliegen, 16 uur lang met een aan 1 stuk door gillend en krijsend kind achter ons, denk ik dan ooo daar ben ik aan ontsnapt. De ouders gaven het na een paar uur op.  Ik zal altijd aardig zijn tegen een kind, maar ben ook altijd weer erg blij als ze weer vertrekken.
Dat gevoel begin ik ook te krijgen ja  ;D Heb me gisteren weer in moeten houden om niet het zoveelste jengel sta in de weg kind in de supermarkt omver te rijden met mijn karretje  ::)
Hoewel ik ook wel denk dat dat met je eigen kind anders is. Maar dan denk ik ook, pff...we moeten al zo veel rekening houden met de honden (en mijn gezondheid) en dan ook nog rekening houden met kinderen? Wanneer komen wij zelf dan eens aan de beurt?

Plus dat ik me ook erg aan het afvragen ben of ik mijn kind wel in deze wereld zou willen opvoeden. Ik geloof dat ik nogal ouderwets ingesteld ben (geen cola, niet zo maar een snoepje, max tijd aan computeren enzo) maar als ik dan om mij heen kijk hoe kindjes tegenwoordig opgevoed worden...dan denk ik zo maar dat mijn kindje erg ongelukkig en een buitenbeentje gaat zijn... Maar of ik gelukkig wordt van me dan maar aanpassen aan de andere ouders?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2910429
Anne in Duitsland schreef: Nee, ik moest even de meiden naar bed brengen en de schapen in slaap wiegen. :biggrin2:
Slaaaaaap schaaaaapje slaaaaaap, daarbuiten loopt een Ozzyyyyyy  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Ik weet dat Kim mij stalkt, dus voor het gemak heb ik haar identiteit nu maar aangenomen. Verwacht een hoop updates over het wel en wee op de Duutse boerderie de komende tijd! :biggrin2:
Gaat prima hier! Alleen Ozje heeft honger. Wanneer kom je weer eens langs?  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door