Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2916731
Hele verbouwing en verhuizing gehad hier. Mijn konijn is naar een kuikenren verhuist in mijn kippenren, de kippen van de buren die nog leven zitten nu in mijn konijnenren. De kip met kuikens zit in een grote caviakooi in mijn garage. In hun tuin zit nu niks meer en alles is nu hopelijk veilig. Ik denk dat ze komende maandag de omheining gaan verhogen. Ze gaan eerst met het gezin een weekendje naar Parijs. De politie is ook geweest tot groot ongenoegen van de herdereigenaren.
Als mijn hond zoiets gedaan had dan zou ik dat vreselijk vinden voor de kippen eigenaren. Maarja je hebt mensen en onmensen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2919516
Fijn  :-X Vooral als je het al maanden van tevoren hebt aangegeven.. :-\

Nou ja, hopelijk wordt de situatie weer wat beter, voor jullie, hondjes, konijntjes en kipjes.. Succes in elk geval!
Door Lil
#2919517
hannabelgje schreef: Nou morgen gaan ze betongaas panelen ophalen. Gezien het sloopgedrag van de buurtjes is gewoon gaas ook geen optie. :-X
Gewoon gaas is nooit een optie. Je kent brave Boris. Die sprong met 30 kg tegen het tuingaas van pa en daar zaten extreme deuken in. Hebben het op nieuw moeten spannen. En dat was een hele rustige opsprong van een oude stijve hond die zijn oude baas even hoi wilde zeggen.
Door hannabelgje
#2919900
Nou ja je hebt gaas en gaas natuurlijk. Heel stevig gaas is echt wel opgewassen tegen honden, maarja niet tegen vernielzuchtige buren. Betongaas kun je alleen slijpen, we gaan ervanuit dat dat een brug te ver is voor ze. :P
Door Lil
#2920045
hannabelgje schreef: Nou ja je hebt gaas en gaas natuurlijk. Heel stevig gaas is echt wel opgewassen tegen honden, maarja niet tegen vernielzuchtige buren. Betongaas kun je alleen slijpen, we gaan ervanuit dat dat een brug te ver is voor ze. :P
Ik bedoel dat standaard gaas dat je bij tuin centra koopt (dat groene).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door