Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2900921
Hier ook al weer de eerste bromvlieg geroosterd op het elektrische tennisracket.  :-X

Vorig jaar is het gordijn de kliko in gegaan, want echt versleten. Toch maar weer wat uitzoeken.  :D
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2901016
Ik heb ook die met magneten. Ideaal. Duke loopt er zo doorheen en hoppa het sluit weer. Er is wel een magneet vanaf gesloopt door hem maar dat deert niet.
Door Elvira
#2901150
*Marga* schreef: Die kan je heel goedkoop halen bij de action en doet het nog goed ook :) :)

Hier nog niet opgehangen, nog geen vlieg gezien..

Wij hebben kattenstaarten.. ideaal...
Hoe bedoel je kattenstaarten ? Stikt hier van de vliegen en Nelson is bang voor het gebrom nadat hij zijn tanden in een wesp heeft gezet als jonge hond.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2901152
die magneetband heeft het hier geen seizoen volgehouden, systeem is wel fijn, maar de magneten waren binnen no time uit het gordijn aan de onderkant, heb ik tig keer verstevigd enzo, maar denk dat newfy's te lomp ertegenaan beuken met hun poten?
Door inni
#2901393
Kaela schreef: ik heb gezocht in de action, maar kon geen vliegengordijn vinden. Bij welke afdeling moet ik zoeken?
ze stonden vorig jaar bij de zomer en vakantiespullen denk ik, bbq, tuinkaarsen, vliegevangers. Ik ben er nog niet naartoe geweest; als die kleine zich hier wat gedraagd ga ik vanmiddag even kijken.
Laatst gewijzigd door inni op wo 02 apr 2014, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2901439
Ik heb ook kattenstaarten. Alle dingen met 'gaas' werkt hier niet goed, een keer een nagel ertegen (en dat gaat goed als de deur dicht is) en het ratst kapot. De katten staarten halen we weg als de deur niet open is, anders ben ik weer bang dat een hond zich er aan ophangt.
Door eelke
#2901489
Danny schreef: Houden die kattestaarten dan ook muggen tegen als je 's avonds de deur nog open hebt staan?
Ja hoor. Tis natuurlijk niet 100% proof, maar voor hier wel de beste optie :)
Gebruikersavatar
Door nova
#2901610
Die kattestaarten worden hier  heel vaak en ongewild ingekort  :-\

Verder heb ik in de muur van de garage  een vlieggat gevonden  van hommels, ze gebruiken een  ventilatierooster, en net in het hoekje waar ik staks de puppenren wil maken. Ik ga ze toch even de deur barricaderen, en dan mag familie hommel zich een andere ingang zoeken. Stelletje illegalen!!!!    >:(    ;D
Door monster
#2901641
Dat magneetgordijn werkt inderdaad prima en kost weinig.
Lodi vindt het ook nog prachtig om door te lopen.
Grappig is dat, Dribbel was altijd weg van schuifdeuren, die vanzelf opengaan als je eraan komt.
Door Nadia
#2901770
marjan23 schreef: Wij gebruiken al een een paar jaar insect free systeem tegen vliegen. Want met een schaap naast de deur zie je door de vliegen het plafond anders niet meer.
Ik moet weer bestellen, maar het helpt echt. Geen vliegen en fruitvliegen meer. Zelfs geen vliegengordijn, al ga ik die wel weer ophangen als extra :)

http://www.insect-free.eu/index.php?rou ... ation_id=4
Werkt dit echt zo goed?

Die magneet dingen vind ik ook fijn. Maar leven hier niet lang. Ze blijven niet vast op het kozijn zitten, waardoor vliegen nog vrij spel hebben.

Ik heb nu iets hangen met zo'n langwerpige plastic 'kralen'.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door