Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door henneke
#2900031
*Dorothea* schreef: eet je gewoon een paar dagen uit de barfvriezer  :biggrin2:
soms heb ik een aanval van zuinigheid dat duurt gelukkig niet lang  :biggrin2:
Door Kinnie
#2900040
Ja ik ben ook al een poosje aan het zoeken naar zo'n lighthouse!
Die in de link die net genoemd werd is hij vrij goedkoop, vergeleken met andere prijzen. Maar dan komt er nog 6,75 verzendkosten bij...  ??? Dan vind ik het nog een hoop geld...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2900060
henneke schreef: ahh heerlijk hoor , ik stond ook al te kijken naar dat ding maar vond het zo duur  :-\ maar ik wil een vuurtoren !
Ik koop er 2?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2900069
henneke schreef: nee ik ben nu nog even blut volgende maand ga ik er 1 kopen  :)
Hij mag volgende week wel even met die van z'n zussie spelen.  :D
Door henneke
#2900083
*Dorothea* schreef: Hij mag volgende week wel even met die van z'n zussie spelen.  :D
o ja we zitten vlak bij die plas  :D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2900303
Vanmiddag heeft ze haar dummy opgehaald aan de andere kant van de sloot. Knap kind.
Ze is zo lekker zacht van al dat gezwem, ik kan niet van haar afblijven. :smitten:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2900592
Mooie labrador hoor, maar moet je ze niet wassen, ze heeft nogal wat vlekken  :P Ze kan echt snel zwemmen :smitten:
En die vuurtoren lijkt mij ook gaaf!! Hier een keer gehad dat ballenlijn (wat zwemwater en vaarwater aangeeft, geen idee hoe het heet) voor de bal werd aangezien en we zelf het speelgoed uit het water mochten vissen  :crazy2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2901209
-Saskia- schreef: Ik koop er 2?
:angel:

Afbeelding

Veel plezier volgende week van (suiker)tante Sas.  :-*
(Help Door herinneren dat ze ze meeneemt zondag, wordt ook een daggie ouder. En Korsakov enzo.)  :biggrin2:
Door henneke
#2901212
Aaaaaahh nee wat ben jij een lief lijp mens ! we zullen er goed gebruik van gaan maken in de vakantie bij die zwemplas , eens kijken hoe goed hij kan apporteren uit het water dank je wel Saskia  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door