Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2899505
chipjolie schreef: kijk jij snapt hem!! het lijkt biiiiijna wel of je ook een beauceronnetje hebt  :P :biggrin2:
Ga weg....ik???
Lil schreef: Heb je ons bespioneerd?  :biggrin2:

Ah ja Eelke, dat terugleunen ga ik eens proberen. Kijken wie wint.  ;)
There's no need  :biggrin2: ;D
#2899508
Citaat van: DJ en Doerak op Vandaag om 12:18:40

    Gaat jij op de hurken zitten of sta je gewoon?


Ik ben niet levensmoe!  :P ::) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Komt aanknetteren met 120 km/h (of zo iets).

Verder hele zinnige post hoor, dank je.
Ja maar dat stond ook niet in je eerste stukje!  ;D ;D ;D Dat maakt de zaken een stuk ingewikkelder, wel fijn dat Jones zo gedreven is om bij je te komen, dat dan weer wel :P.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2899513
Lil schreef:

Komt aanknetteren met 120 km/h (of zo iets).


Ben altijd bang dat meneer lomp dan omvalt en schrikt of dat ik dan alsnog onderuit ga  ;D
Hard wegrennen heeft dus ook geen zin, of je moet oefenen voor de olympics  :D
Uhhhh zelf zwaarder worden zodat zijn gewicht niet uitmaakt meer  ::) of anders hem op een dieet zetten tot het gewicht wat je wel kan hebben  :biggrin2:
Sorry geen bruikbare tips, maar nog nooit geweten dat dit ras zo zwaar was, eerder verwacht dat ze het gewicht zouden hebben van een gemiddelde DH.
Zit hij al op zijn totale gewicht/hoogte? Of zal hij nog verder uitzwaren/zwaarder worden.
Wens je veel succes met je beenspieren oefenen ;D
Door sella
#2899518
Oh maar met dat aanknetteren heb ik zeker ervaring. Ik doe geen stapje meer opzij. dat heeft me een kapotte knie en een hersenschudding bezorgd 2 jaar geleden.
Buffel is het type hond dat strak om je heen vliegt met een kelere gang en dan verwachtingsvol voor je gaat staan kwispelen. Omdat het zo enorm hard gaat, heeft hij geen tijd om te corrigeren en knalt dus in de knie :-X
Ik heb geleerd te vertrouwen op mijn hond.
Van Shay moet ik het nog afwachten, die heeft het nog te druk met zijn eigenste dingen doen als puber.
Door star
#2899537
Ik heb een mechelse herder van 44 kilo (staat erg schraal) die dit ook doet.
Zodra ik tijdens een bos wandeling zeg dat hij braaf is komt hij naar me toe en tegen mij aanleunen.
Als ik hem dan ook nog een ga kriebelen dan moet ik erg stevig gaan staan :biggrin2:
Doet hij ook als ik op de fiets zit en ben dan ook een keer met fiets en al op de grond terecht gekomen.
Maar eigenlijk deden al mijn herders dit en wen je eraan in de loop der jaren.
Denk toch dat je (meer) moet gaan fitnessen :D

Weet je trouwens zeker dat hij een kruising boucheron is? Hij heeft namelijk erg veel weg van twee herderxrott mixen die ik heb gekend.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2899542
Over het aan komen knetteren. Ja ik moet goed nschatten in welke bui ze zijn, meestal werkt op mijn plek blijven staan, maar als ze bijv met zijn 2en duw duw aangerend komen dan doe ik toch een stapje opzij hoor  ::)
Overigens is Fozz wel eens van achter tegen me aangeknetterd ( was ie kingsize pup), toen ben ik achterover over hem heen gedonderd....vervolgens heb je 3 newfiehoofden in je gezicht, * whatyoudoing?* lijkt ons ook leuk!  ::) :P :biggrin2:
Door Lil
#2899564
star schreef: Ik heb een mechelse herder van 44 kilo (staat erg schraal) die dit ook doet.
Zodra ik tijdens een bos wandeling zeg dat hij braaf is komt hij naar me toe en tegen mij aanleunen.
Als ik hem dan ook nog een ga kriebelen dan moet ik erg stevig gaan staan :biggrin2:
Doet hij ook als ik op de fiets zit en ben dan ook een keer met fiets en al op de grond terecht gekomen.
Maar eigenlijk deden al mijn herders dit en wen je eraan in de loop der jaren.
Denk toch dat je (meer) moet gaan fitnessen :D

Weet je trouwens zeker dat hij een kruising boucheron is? Hij heeft namelijk erg veel weg van twee herderxrott mixen die ik heb gekend.
Zeker weet ik niets, maar denk dat herder x rott mix geen 76 cm hoog worden. Daarom ook Beauce kruising, tis een beetje erg groot hii. Heeft ook veel te veel bruin.

Hij heeft aan 1 achterpoot een wolfsklauw en een losse nagel zonder teentje en aan de andere achterpoot een wolfsklauw. Mogen hedder en rotties ook niet hebben. Het zijn echt behoorlijk flinke tenen met kussentje en al. Erg Beauce achtig, behalve dat die dubbele moeten hebben ipv 1 of 1,5.
#2899571
star schreef:
Weet je trouwens zeker dat hij een kruising boucheron is? Hij heeft namelijk erg veel weg van twee herderxrott mixen die ik heb gekend.
Ik hoop niet dat ik onaardig overkom, want zo is het écht niet bedoeld; ik ben oprecht nieuwsgierig. Waarom schrijf jij boucheron op die manier?
Het valt me vaak op dat mensen dat doen en meestal ook echt blijven doen zelfs als beauceron-eigenaren in dezelfde topics (niet hier persé hier hoor) klaarblijkelijk nogal hardnekkig beauceron schrijven.
Of mis ik iets en is het een grapje??  ;D

Overigens ben ik het wel met je eens .... ik zou ook geloven dat het een herder x rotti was. Ik ken(de)  er ook een paar die er wel heel erg op lijken/leken. Maar het kan natuurlijk ook wel een x beauceron zijn. Zou ik ook graag denken hahaha, véél leuker namelijk!
Door star
#2899581
Madelief. schreef: Ik hoop niet dat ik onaardig overkom, want zo is het écht niet bedoeld; ik ben oprecht nieuwsgierig. Waarom schrijf jij boucheron op die manier?
Het valt me vaak op dat mensen dat doen en meestal ook echt blijven doen zelfs als beauceron-eigenaren in dezelfde topics (niet hier persé hier hoor) klaarblijkelijk nogal hardnekkig beauceron schrijven.
Of mis ik iets en is het een grapje??  ;D

Overigens ben ik het wel met je eens .... ik zou ook geloven dat het een herder x rotti was. Ik ken(de)  er ook een paar die er wel heel erg op lijken/leken. Maar het kan natuurlijk ook wel een x beauceron zijn. Zou ik ook graag denken hahaha, véél leuker namelijk!
Gewoon een foutje, mijn iPad maakt nog al eens andere worden dan ik bedoel. :biggrin2:
Door star
#2899602
Lil schreef: Zeker weet ik niets, maar denk dat herder x rott mix geen 76 cm hoog worden. Daarom ook Beauce kruising, tis een beetje erg groot hii. Heeft ook veel te veel bruin.

Hij heeft aan 1 achterpoot een wolfsklauw en een losse nagel zonder teentje en aan de andere achterpoot een wolfsklauw. Mogen hedder en rotties ook niet hebben. Het zijn echt behoorlijk flinke tenen met kussentje en al. Erg Beauce achtig, behalve dat die dubbele moeten hebben ipv 1 of 1,5.
Nou ja, mijn reu is ook 70cm en ik weet dat zijn halfbroer in Amerika (zowel vader als moeder zijn wegwandel aan mijn hond) weegt nu met 10 maanden al boven de 50kg schoft week ik niet.
Wel zijn dit werklijn honden geen stamboom mechelse.
Oja ook heeft mijn reu wolfsklauwen aan beide achterpoten.
Mijn x mechel Turkse herder had ook dubbele wolfsklauwen bedenkt ik me net.


De rott x herder die ik kende had op z'n kop de zelfde aftekeningen en was groter dan mijn reu dus het zou goed kunnen. ridgeback zou ook nog kunnen  :D ach als het maar een lieve en gezonde hond is toch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door