Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2903249
Juul schreef: Mooie uitslag! Ik zou daar super trots op zijn!
o, maar ik ben heel blij met het rapport en zijn presteren, maar ik denk dat ik geen showmens ben. Eigenlijk vind ik het zelf niet echt leuk. Ik wilde weten wat een keurmeester van hem zou zeggen en wat voor rapport hij zou krijgen en dat is een mooi rapport. Laddy was echt wel vrolijk in de ring, staartje stond in een goede stand en kwispelde ook. Het is dus niet zo dat Laddy als een geslagen hond door de ring ging. Heb het zo leuk mogelijk voor hem proberen te maken, maar als hij het in zijn kop heeft dat hij naar de andere ring wil, dan kan je op je kop gaan staan, dan krijg je hem niet terug :P
Door inni
#2903255
Hihi, jullie zijn kanjers, alleen al "het helemaal alleen doen op zo'n eerste keer showen"..........top hoor.  Volgende keer gaat het zeker al wat relaxer zijn. Geniet van je prijsbeest(jes), want dat is het (zijn ze) zeker voor jou.
Door Juul
#2903257
Dian schreef: o, maar ik ben heel blij met het rapport en zijn presteren, maar ik denk dat ik geen showmens ben. Eigenlijk vind ik het zelf niet echt leuk. Ik wilde weten wat een keurmeester van hem zou zeggen en wat voor rapport hij zou krijgen en dat is een mooi rapport. Laddy was echt wel vrolijk in de ring, staartje stond in een goede stand en kwispelde ook. Het is dus niet zo dat Laddy als een geslagen hond door de ring ging. Heb het zo leuk mogelijk voor hem proberen te maken, maar als hij het in zijn kop heeft dat hij naar de andere ring wil, dan kan je op je kop gaan staan, dan krijg je hem niet terug :P
Dat snap ik ;-). Zou ook niks voor mij zijn, en toch is het ook een beetje jammer dat Epke geen stamboom heeft, zou het ook wel leuk vinden om eens een keertje te doen.
#2903286
Dian schreef: o, maar ik ben heel blij met het rapport en zijn presteren, maar ik denk dat ik geen showmens ben. Eigenlijk vind ik het zelf niet echt leuk. Ik wilde weten wat een keurmeester van hem zou zeggen en wat voor rapport hij zou krijgen en dat is een mooi rapport. Laddy was echt wel vrolijk in de ring, staartje stond in een goede stand en kwispelde ook. Het is dus niet zo dat Laddy als een geslagen hond door de ring ging. Heb het zo leuk mogelijk voor hem proberen te maken, maar als hij het in zijn kop heeft dat hij naar de andere ring wil, dan kan je op je kop gaan staan, dan krijg je hem niet terug :P
Dan lees ik je eerdere reactie nu ook anders, als jij het zelf eigenlijk al niet leuk vind is het voor Laddy natuurlijk ook niet zo leuk om te doen. Wel weer een ervaring rijker in ieder geval!  :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#2903287
DJ en Doerak schreef: Dan lees ik je eerdere reactie nu ook anders, als jij het zelf eigenlijk al niet leuk vind is het voor Laddy natuurlijk ook niet zo leuk om te doen. Wel weer een ervaring rijker in ieder geval!  :)
ik heb echt mijn best gedaan, de dingen van de ringtraining toegepast, maar het is en blijft een terriër. Dat weet ik natuurlijk, voor dat ras ben ik ook gevallen. Ik denk dat als we verder willen met showen, we klein moeten beginnen. Niet op zo'n grote hondenshow. Ik was als eerste aan de beurt en dan moet je alles afwachten voor je  je keurrapport op kunt halen. Ik zat met Laddy op schoot, die op een gegeven moment lekker lag te slapen en kijk dan ook wel hoe anderen het doen. Er waren wel meer van die spring in het velds. Maar op een gegeven moment was ik ook zo vreselijk moe, ik wilde graag naar huis naar Rakker, maar kon niet weg..........
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2903329
DJ en Doerak schreef: Toch goed gedaan Dian?! Ik denk dat het een kwestie van vaker doen is zodat Laddy aan de situatie went en het niet meer bijzonder is. Hij is nog jong, tuurlijk is spelen en snuffelen bij andere honden leuker dan netjes aan de lijn lopen. Het is aan jou het leuk genoeg te maken zodat hij niet weg wil  :P ;) :). Mooie uitslag hoor!
Ja dat is begrijpelijk hoor. Kijk de meeste hondjes die daar in de ring staan die zijn veel meer ervaren, daar moet je niet naar kijken.
Prachtig rapport Dian, een U is harstikke mooi voor de eerste keer.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2903441
Als je 10 tellen langer was blijven zitten had ik je gevonden... Zag je nu net naar de lift lopen....

En op geen enkele show waar je bijna niemand kent is het leuk om in je uppie te zijn... En al helemaal niet op je eerste show.
Gewoon nogmaals proberen met een paar leuke mensen.. en dan is het showen en wachten ook niet meer zo "erg"
Gebruikersavatar
Door Dian
#2903447
had even geroepen :biggrin2:

ik ga nu naar bed, ben gesloopt. Laddy was ook total loss, die heeft de hele middag liggen slapen......... :P

als ik met mijn vriendin was geweest, was het ook anders geweest. Maar aan ziekte doe je niets. En iemand anders die zou komen belde ook al dat ze ziek was. Blijkbaar heerst er is. Ik ga eerst wel een keer naar de clubmatch van de Cairn Terriër club en ik weet niet of de KC clubmatch in mijn vakantie valt, anders kan die ook nog.

Donderdag gaan Laddy en ik gezellig naar behendigheid voor de 1e les, iets anders.......... woensdagavond ringtraining en dan donderdagavond behendigheid :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door