Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2898637
Ik had een aanval van schoonmaakwoede.... :-X

3 wassen gedaan en opgehangen, c.q. opgevouwen en gestreken (alles), ramen binnen en buiten gelapt, tuintafel afgeschuurd, groene container schoon gemaakt ( :puke:), benedenverdieping helemaal schoongemaakt, stof gezogen en gedweild en bedden verschoond. Toen had ik zulke zere ellebogen en schouders dat het op was, dus nu zit ik gewoon lekker niets te doen. Een beetje te bp-en, sudoku op mijn tab aan het spelen en tussendoor een ebookje lezen....

Edit: en dan komt morgen mijn hulp.... Die heeft een keer lekker weinig te doen, verdient ze ook wel een keer. :-*
#2898856
*Dorothea* schreef: mijn laptop is opgevoerd  :D met 2 GB
zo maar eens even testen of ie nu niet meer vastloopt op FB  :biggrin2:
2Gb erbij, of in totaal? 2Gb zou genoeg moeten zijn voor een beetje internetten, maar zelf heb ik liever 4Gb, dan kun je nog eens wat in de achtergrond open laten staan ::) Doet me denken aan XP-machines met minder dan 1Gb erin, niet vooruit te branden. Reepje geheugen erin en je hebt een hele andere computer :biggrin2:
#2898858
Ga eens kijken of er een boek terras kat veilig maken voor dummies is  :biggrin2: Kijk ik gelijk voor het boek terrasoverkapping voor dummies  ;D

Ik heb geen enkel idee hoe ik dat moet doen. Ben niet zo doe het zelf begaafd.

Noppie is volgens mij ziek...hij is al 4 avonden op rij rustig en lief..weet niet wat me overkomt  :biggrin2:  ;D
#2898870
Mini's 3-tal schreef: 2Gb erbij, of in totaal? 2Gb zou genoeg moeten zijn voor een beetje internetten, maar zelf heb ik liever 4Gb, dan kun je nog eens wat in de achtergrond open laten staan ::) Doet me denken aan XP-machines met minder dan 1Gb erin, niet vooruit te branden. Reepje geheugen erin en je hebt een hele andere computer :biggrin2:
2 erbij, maar er zat 256 MB in.  :biggrin2:
Nou je wilt niet weten hoe snel ie nu is hoor, ik kan niet eens met m'n ogen knipperen tussendoor.
Nu is ie ook helemaal opnieuw geinstalleerd, dat scheelt ook natuurlijk.
#2898903
Kaela schreef: Sterkte Dinky89! Hopelijk hebben jullie inmiddels de eerste goede berichten gekregen!
Operatie is inderdaad goed gegaan (2 uur geduurd ipv de geplande 4 uur dus mijn moeder schrok zich een hoedje toen ze om half 3 sms kreeg dat het goed gegaan was  ::), ze heeft tot 4 uur gewacht met mij inlichten). Zal vanmiddag na mijn scriptiebespreking eens bellen hoe opa zelf uit de operatie is gekomen ;)
#2898904
Noppie en vogelkooien is geen goede combinatie. Meneer was stiekem door woonkamer deur geglipt toen ik naar boven ging en had het niet gezien. Toen ik vogelvoer in voorraad bak aan het doen was hing ie ineens in de vogelkooi. Hem van de kooi geplukt en met een zetje van voet onder z'n kont wist meneer niet hoe snel ie weer onder moest komen. Volgende keer maar eerst even kijken of ie niet achter me staat op de trap.
#2898905
Ik moet het even hier kwijt,  ik ben net gebeld door de camping in het dorp om langs te komen en mijn cv te brengen,  ze zijn geïnteresseerd in mij voor de receptie, maar willen mij eerst ontmoeten (vriend had mijn nummer gegeven tijdens een levering). Ik hoop zo dat ik daar aan de slag kan, ook al is het tijdelijk.. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door