Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896742
Nee, zelfs mijn dierenarts had dit in 25 jaar nog niet mee gemaakt zo extreem. Heb er ook foto's van gemaakt van die kittens en hun aandoening. Moeders heeft ook geen medicatie gehad tijdens zwangerschap, helemaal niks. Nou komt het wel eens voor in een nest een open gehemelte of zo maar geen 5 stuks waarvan 1 erg extreem.

Ik probeer dit ook van mijn netvlies te krijgen wat ik heb mee gemaakt. Ben me er volledig van bewust dat ik Narnia ook bijna kwijt was.

Voor nu gaat het nog steeds redelijk goed. De kittens zijn de eerste 24 uur vanaf dat ik kon wegen gegroeid ben dus wel licht positief.
#2898475
Jeetje!! Lees dit nu pas, vreselijk ook nog nooit gehoord zoveel problemen in 1 nest. Wel een keer zelf en heftige open gehemelte/misvormd hoofd kitten gehad dat ingeslapen moest worden. Gelukkig was je al bij de dierenarts wij moesten toen nog met een gillend kitten in de auto naar de Dierenarts voor het laten inslapen. Heel akelig. Kan me voorstellen dat je dit nog wel even op je netvlies houdt: ( als je nog verder wilt fokken met andere poesjes zou ik niets aanhouden hou verleidelijk ook. Zoek leuke nieuwe eigenaren misschien zelfs bij vrienden/familie en hou zelf iets aan waar je mee fokken kan. Voor je het weet zit je met een huis vol ! Ik weet waar ik het over heb ik heb er ook 7 waar niet meer mee gefokt wordt;) ligt dus helemaal aan je plannen wil je verder; niets houden, stop je toch, de kater is zo te zien de beste Brit, maar 2 uit 1 nest is super leuk om te houden. Succes!!
Laatst gewijzigd door Leontine op wo 26 mar 2014, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#2898519
Nou ik houd ook niks voor de fok, maar voor Shine een speelmaatje. Fokken was ik hiermee al niet van plan en zal of zullen het castraten worden.

Hoe bedoel je de kater is zo te zien de beste brit? Kan je weinig nu van zeggen en daarbij ik fok ook niet met het katertje ;D ;D

Ik stop niet met fokken daar ik nog 2 open poezen heb lopen.

Voor ons 1 meer of minder maakt ons niet uit :). Daar ik met deze 2 een andere band heb en de manier hoe dit gegaan is is de kans wel groot dat er minimaal 1 blijft.
#2898529
Ik bedoel met de beste Brit, mooie lage oortjes breed kopie de crème lijkt meer neus te hebben op de foto maar kan ook aan de foto liggen. Rustig kijken hoe ze ontwikkelen en bovenal waar je de meeste klik mee heb als ze mooi zijn maar niet lief heb je niets aan het schone plaatje toch?? Veel plezier met je mini nestje gelukkig zijn ze samen 1 kitten vijf ik altijd zo sneu....
#2898536
Op dit moment heeft de creme ook meer neus (dat is de kater), maar een brit met een grotere neus hoort ook niet.

En nee klopt als ze niet lief zijn dan is het niet logisch dat het blijft ;) moet ook in de groep passen. Ze zijn nog geen week oud dus ik ga voor nu lekker van die 2 genieten en zien hoe dat gaat uitgroeien. voor nu is het blijven groeien want dat doen ze op eigen kracht :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door