Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2894859
Ik denk dat wij Gijs meteen 3 x per dag gaven, en Joep kreeg toen eigenlijk nog 2 keer, dus die at toen ook gewoon maar 3 keer mee.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2894860
B eet maar 400 gram. Als ik dat over 4 keer verdeel is dat wel heel weinig en ben ik bang dat ze last van d'r maag krijgt omdat ze die niet vol eet.
Door eelke
#2894867
MarijeEnBoomer schreef: B eet maar 400 gram. Als ik dat over 4 keer verdeel is dat wel heel weinig en ben ik bang dat ze last van d'r maag krijgt omdat ze die niet vol eet.
Ah  :'( eindelijk een tegenovergestelde....Joep krijgt 800 gram! Maar dat is dan natuurlijk vast omdat het een echte vent is...
Gebruikersavatar
Door nova
#2894886
MarijeEnBoomer schreef: B wil best trainen/apporteren etc maar niet als een ander eet  ;D

Ben wel blij dat ik niet de enige gek ben die het zielig vind  ::)
hoef je niet gek voor te zijn, maar dat maakt het wel gemakkelijker  ;D

Hier kregen de volwassen honden een snackje, als puppy eten ging
Door Elvira
#2894912
Monty kreeg als pup bij de fokker 3 maaltijden en Nelson kreeg 2 maaltijden, dus toen Monty kwam, kreeg hij tijdelijk een maaltijd extra. Geen probleem.
Door henneke
#2894930
salto at op de gang met de kamerdeur dicht pas als ik alles weer had opgeruimd deed ik de deur weer open en mocht Storm de eetmat aflikken en dat was belangrijk genoeg voor hem zelfs nu staat hij te wachten tot ik zeg dat hij de bak en mat van Salto af mag likken het hoogtepunt van de dag !
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2894972
MarijeEnBoomer schreef: Ik wil het voor B vooral heel leuk laten zijn dat er een pup is.
Dus pupje veel vaker eten dan zij valt daar niet onder denk ik...
Maar misschien wil ik het wel teveel onder controle hebben  ::)
Om deze reden (en ik zal het vast vermenselijkt hebben) kreeg Sammy ook steeds iets kleins.
Sammy haatte Jillz in het begin en ze was een vreetzak, dus dacht dan Sammy ook maar wat kleins te eten geven  :biggrin2: :P
MarijeEnBoomer schreef: Pippa heeft al een eigen handtas....
Als het eventueel makkelijker is, ik heb hier nog een puppy wagen staan, kan tot 25 K in, is een innopet.

Je mag hem lenen als je wilt, voor nu komt er toch nog geen pup op korte termijn  :-[
Door Summerditches
#2894977
Ik had het iets makkelijker..Boy eet ook nog steeds 2 x per dag en dat zullen we blijven doen want dat bevalt iedereen prima..in 1 x eten wat hij nodig heeft wil hij gewoon niet..dus alleen toen de pup nog 3 x kreeg ging dit wel apart van de grote hond..inderdaad om "he die nieuwe krijgt meer dan ik"..te voorkomen..maar ik gaf hem wel een verantwoord snackje ;)
Ze eten nu beide 2 x per dag ..wel een stuk rustiger moet ik zeggen...maar dat duurt bij jou nog ff.... ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2894984
Eigenlijk weet ik het niet meer :o
Maar gezien dat Boy eten nooit intresant heb gevonden, denk ik dat ik Bency gewoon eten gaf en hij er niet eens naar keek of idd ook iets lekkers kreeg.
Daarbij ging ik toen Bency hier kwam vrij snel over op vers en dat vond Boy helemaal niet lekker, dus had hij zoiets van eet ij maar ik hoef niks ;D

Dat is trouwens nog steeds zo want als we bij mijn dochter zijn en de honden krijgen eten dan wil Boy eigenlijk niet eten :-\
Door Roef & Hidde
#2894999
Hidde at in de bench en Roef kreeg dan een gedroogd snackje of ging de tuin in.
als Hidde klaar was dan mocht Roef de bak uit likken en dat doet hij 2 jaar later nog steeds ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door