Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2891954
Poeh...
Afbeelding

Afbeelding

We werden wel goed in de gaten gehouden
Afbeelding

Alles doet zeer nu  :biggrin2: na het nemen vd foto's ook nog een aanhanger met grond naar oma gebracht en daar over de moestuin verspreid. Het ken nu wel weer ff hoor. Zo lekker zelf gesneden frietjes eten met een biertje erbij :)
Heb het nog wel gepresteerd om alles buiten op te ruimen en aan te vegen. Ik geloof dat de honden de komende week maar even niet onbeheerd in de tuin komen komen  ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#2891958
Hè, wat flauw! Ik denk dat Gijs en Joep het helemaal geweldig zouden vinden zo alleen in de tuin  :biggrin2:


Maar da's toch best een behoorlijk stuk tuin wat je ervoor terugkrijgt.
Door renate1985
#2892018
Mooie ren voor de konijntjes!
Vinden ze zo een tunnel leuk om mee te spelen?

Wel een heel karwei zeg om alles weg te halen. Ga je dat stuk bestraten waar de hokken stonden?
Door eelke
#2892226
koekje schreef: Hè, wat flauw! Ik denk dat Gijs en Joep het helemaal geweldig zouden vinden zo alleen in de tuin  :biggrin2:


Maar da's toch best een behoorlijk stuk tuin wat je ervoor terugkrijgt.
Ja is best een behoorlijk stuk inderdaad. De konijnenren komt er nog wel terug, en de rest wordt gras.
Door eelke
#2896366
Nu hebben we een nog grotere tuin  8)

Afbeelding

Nog twee panelen te gaan, en dan nog een aantal palen die wel erg goed vast zitten. Zometeen komt het materiaal voor de nieuwe schutting :)

Gijs is helemaal over de zeik en van de leg, die kan hier geloof ik niet zo goed tegen... nu heeft hij het heel warm maar hij kan natuurlijk niet in de tuin liggen... 
Door eelke
#2896943
Zo, oude schutting weg, plek voor de konijnenren gemaakt, en het materiaal voor de nieuwe schutting ligt er ook. Dat laatste was nogal behoorlijk %%&*# want de nieuwe panelen en betonpalen, waren voor mij niet tilbaar, ook niet met zijn twee. Dus moesten we nog noodhulptroepen ingeschakelen, want het lag voor een garage dus het kon er ook niet nog een tijdje blijven liggen...
Maar het ligt er nu  :biggrin2: en ik ben nu iets minder bang dat het gejat gaan worden ofzo  :D

Zo kun je al een beetje zien hoe het wordt. De ren komt op die stenen, en de rest wordt gras. We zijn net nog even langs ons gras gereden, wel grappig, dat gaan ze morgen middag uitsteken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2896950
Ah, er komt al wat schot in de zaak. Het zal best mooi worden. Ik had (met de nadruk op HAD) ook gras, maar dat was geen succes. Ik ga binnenkort voor kunstgras in Oudenbosch kijken.
Door eelke
#2896966
*Lia* schreef: Ah, er komt al wat schot in de zaak. Het zal best mooi worden. Ik had (met de nadruk op HAD) ook gras, maar dat was geen succes. Ik ga binnenkort voor kunstgras in Oudenbosch kijken.
Ik weet ook nog niet of het een succes is....maar ach, gras voor dit stukje kost 25 euro, dus kunnen we eens kijken. Kunstgras kan er altijd nog wel in. De honden plassen hier niet in de tuin, ik denk dat dat vooral wel funest is voor gras. Dus de eerste tijd goed opletten met plassen en graven.
Door eelke
#2897769
8)

Afbeelding

Het hekje staat hier open zeg maar, ik sta nu in de hondenren.
Afbeelding

Afbeelding

Knijntjes weer verhuist
Afbeelding

En dan ineens..............gras!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu staat de sproeier aan :)

Oh en ik heb een zere teen omdat ik een steen op mijn vinger heb laten vallen  ::)
Door Martine-Tom
#2897776
eelke schreef: 8)


Oh en ik heb een zere teen omdat ik een steen op mijn vinger heb laten vallen  ::)
Knap!  8)

Netjes geworden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door