Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2939588
Nou ja, bij de behendigheid wordt springen op een harde ondergrond als asfalt echt niet gedaan. Kans op blessures door de harde bodem, kans op zere pootjes van het ruwe asfalt. En asfalt wordt ook nog warm in de zon. Dus ik vind vanuit dat punt het beeld ook niet "zo fijn".
Maar een paar sprongetjes voor een keertje in een puppieles is natuurlijk weer heel wat anders dan structureel behendigheid oefenen, dus ik denk dat de prachtige jongedame het wel zal overleven  :biggrin2:

Het feit dat ze blij kijkt is misschien meer verontrustend  :g: :2funny:
#2939628
Kaela schreef: Nou ja, bij de behendigheid wordt springen op een harde ondergrond als asfalt echt niet gedaan. Kans op blessures door de harde bodem, kans op zere pootjes van het ruwe asfalt. En asfalt wordt ook nog warm in de zon. Dus ik vind vanuit dat punt het beeld ook niet "zo fijn".
Maar een paar sprongetjes voor een keertje in een puppieles is natuurlijk weer heel wat anders dan structureel behendigheid oefenen, dus ik denk dat de prachtige jongedame het wel zal overleven  :biggrin2:

Het feit dat ze blij kijkt is misschien meer verontrustend  :g: :2funny:
Het is ook geen cursus behendigheid.
Het is voor de lol een paar sprongetjes doen, over een plank op de grond lopen, door de tunnel sjezen etc.
Het was 10 uur s ochtends en er werd heel goed opgelet of de kleine prinses wilde drinken, rusten etc.
#2939648
MarijeEnBoomer schreef: Het is ook geen cursus behendigheid.
Het is voor de lol een paar sprongetjes doen, over een plank op de grond lopen, door de tunnel sjezen etc.
Het was 10 uur s ochtends en er werd heel goed opgelet of de kleine prinses wilde drinken, rusten etc.
dat snap ik en dat is ook prima. Het is meer het beeld dat automatisch zo'n gevorl oproept en als je er dan verder over nadenkt dan weet je dat dit wel oke is. De Prinses ziet er niet uit alsof ze het zo erg vond  :biggrin2:
#2941101
Neally schreef: Grondig onderzoek naar de luchtjes van prinses P. zo te zien. Fijn dat ze zo lekker met alle honden om gaat.  :smitten:
Die van mij vinden het vreselijk die worden mishandeld door de kleine mevrouw, kijk die arme Lola zich volledig overgeven  :o

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door