Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2646808
Nadia schreef: Ik vind het inspirerend.. Ik ben alleen zooo bang voor insecten.. Dus ook voor wormen.. Moestuinen is dan ook op dat vlak een persoonlijke overwinning :)

Een worm is helemaal geen insect! ;)
Vind ze ook niet leuk. Ben altijd bang dat ik ze doormidden steek met de schop en dan vind ik dat zielig en vies. Maar ik ben ook wel weer zo sadistisch dat ik ze aan de kippen voer  :-[
#2646819
Eigenlijk niet, ik krijg dan echt zweethanden en bonzend hart. Maar ik vind dat ik het maar moet leren, dus ik doe het wel.. Maar niet ontspannen zeg maar.
Zelfs als ik potgrond oid uit de zak haal ben ik op mn hoede voor wormen en andere beesies..
#2646820
Nadia schreef: Eigenlijk niet, ik krijg dan echt zweethanden en bonzend hart. Maar ik vind dat ik het maar moet leren, dus ik doe het wel.. Maar niet ontspannen zeg maar.
Zelfs als ik potgrond oid uit de zak haal ben ik op mn hoede voor wormen en andere beesies..
Dat heb ik ook. Ben altijd bang dat ik in "iets" grijp.  :-[
#2646890
Naomi M. schreef: Doe ik! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je moestuin op hoogte.en de kippies en de wolfjes natuurlijk :)
Leuk !!!  Je weet waar ik woon  8)

Ik vind insecten niet eng of vies, alleen de larven van oorwurmen vind ik smerig  :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door