Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#2883966
Bij de Lidl n zakloze gekocht.
Heeft n kort snoer, om de haverklap moet t filter gewassen worden (hij zuigt dan wel als n tiet) en het ding maakt 'n klote herrie.
Niks voor jou dus.
Zelfs niet voor 59 euro . . . .
Door lightning
#2883998
Ik heb een dyson, eerste stofzuiger hier die langer leeft dan de garantie. ondanks dat hij niet stil is, heb ik geen spijt zuigt prima.
Door helenavantroje
#2884086
Ik heb al jaren de Samsung zonder zak, geweldige zuigkracht. Met een afneembare container die je zo omkiepert in de vuilnisbak.
Echt een superstofzuiger!
Gebruikersavatar
Door Thea
#2884091
Een handige Harry  ;)heeeeel lang snoer en hele grote stofzak.
Hier word dagelijks gezogen en met 3 harige beesten en 2 vogels dus altijd genoeg vuil en haren op de grond.
Doe geloof ik minimaal 2 maanden met 1 stofzak.

Hiervoor philips bosch en dyson gehad allemaal snel onderdelen die afbreken en de zakloze dyson was helemaal een ramp.
Stoffilter legen betekend hele keuken onder het stof en je handen ook vind het maar onhygienische dingen :-\
Door eelke
#2884166
Hier steeds een goedkope zakloze van onder de 100 euro. Eerst een lg geloof ik, die ging het na 3 jaar toch wat minder doen en is naar boven verhuist. Nu hebben we een princes.
Door Nadia
#2884186
Hier toevallig gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht. We hadden een goedkope samsung zonder zak om te kijken of het zakloze principe ons bevalt. en dat doet het!

Hij is 3 jaar mee gegaan en door mishandeling van ons aan vervanging toe.

Heb heel lang gezocht naar een stofzuiger welke aan mijn eisen voldeed. En de bosch animal zoo pro deed dat! Deze zouden we gisteren gaan kopen, maar was echt in geen enkele winkel op voorraad. Vreselijk! Dus moest ik wachten tot maandag. En eigenlijk had ik daar geen zin in ;D
Toen getwijfeld om de miele cat en dog mee te nemen. Maar wist dat ik daar spijt van zou krijgen ivm de zakken.

Er stond daar een samsung stofzuiger die erg vergelijkbaar was aan de bosch. Dus heb ik die meegenomen. Er zit 5 jaar garantie op. Dus dat vond ik wel wat.
Heb er gisteren mee gezogen en hij bevalt erg goed :)
Hij is echt super stil! En dat was nou een van de dingen wat mij niet boeide ;D
Door Lil
#2884321
Ik heb blijkbaar atijd pech met duer stofzuigers. Jaren geleden een miele gehad, ging 2 maanden buiten de garantie stuk, niet te repareren en dat voor een stofzuiger van ruim 400 euro... Durf zo eentje niet meer te kopen.

Ziet eruit als een fijne zuiger Nadia.
Door kaszi
#2884356
Dank jullie wel allemaal voor de tips! 
Mijn man heeft vandaag nog het een en ander gedaan met de stofzuiger om hem weer aan de praat te krijgen... en ... hij doet het weer.  Hopelijk nog een tijdje.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2886300
heb eigenlijk altijd miele nog geen eens de cat en dog maar super tevreden mee,dit is nu mijn tweede in uh 20/25 jaar en hij word gruwelijk misbruikt :biggrin2:
dus ik zeg miele  :P
Door kaszi
#2889862
Stofzuiger doet het weer.
Mijn man heeft hem dan maar binnengedaan om te zien wat er aan was. 
De draad was stuk, 19 Euro armer en een nieuwe draad rijker. 

Kun je geen nieuwe voor kopen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door cath
#2890611
Lizzy schreef: Sorry, ik kan je niet helpen. Ik had een Dyson, die heb ik zo snel het kon op de schroot gegooid en ik heb er nu weer een met stofzuigerzak.
waarom?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door