Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2882205
Mieke L. schreef: Eelke bedankt, ik heb weer wat inspiratie opgedaan!
Oftewel, stop nu maar? :P

Ik had deze als ringtone. Opgezocht via internet, en overgetypt in dat nokia ringtone geval.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2882206
O, Ylvis is echt leuk! Op die stongehenge hebben we hier thuis al allerlei tekstvarianten verzonnen.  :biggrin2:

Dan doe ik er ook nog eentje voor het slapen gaan:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882207
eelke schreef: Oftewel, stop nu maar? :P

Ik had deze als ringtone. Opgezocht via internet, en overgetypt in dat nokia ringtone geval.
Nee hoor, het liefst ga ik de hele nacht door  :biggrin2:
over ringtones gesproken dit is de mijne:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882208
Sonja schreef: O, Ylvis is echt leuk! Op die stongehenge hebben we hier thuis al allerlei tekstvarianten verzonnen.  :biggrin2:

Dan doe ik er ook nog eentje voor het slapen gaan:
ken ik ook niet, maar lekkere muziek!
Door eelke
#2882209
Oh lekker, daar wordt ik weer wat rustiger van :)







(ik adviseer hem even op pauze te zetten bij het de laatste ooohhhoowooowww voor een blauwe ogen moment)
Laatst gewijzigd door eelke op do 27 feb 2014, 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2882213
Ik moet nog minstens 30 andere liedjes horen nu voordat ik het eigen huis en tuin deuntje uit mijn hoofd heb  ::)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882214
eelke schreef: Ik moet nog minstens 30 andere liedjes horen nu voordat ik het eigen huis en tuin deuntje uit mijn hoofd heb  ::)
ja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882215
eelke schreef: Oh lekker, daar wordt ik weer wat rustiger van :)







(ik adviseer hem even op pauze te zetten bij het de laatste ooohhhoowooowww voor een blauwe ogen moment)

Alle vier goedgekeurd!
Door eelke
#2882217
Mieke L. schreef: ja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.
Dit is de mijne.


Tegenwoordig kun je gewoon liedjes downloaden en als ringtone gebruiken, ipv zo in te voeren;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2882219
eelke schreef: Dit is de mijne.


Tegenwoordig kun je gewoon liedjes downloaden en als ringtone gebruiken, ipv zo in te voeren;
Afbeelding
zo heb ik nog nooit een ringtone ingevoerd! (ik gebruikte heel vroeger gewoon zo'n standaard ringtone denk ik)
ook een leuke ringtone trouwens don't worry be happy is alleen niet van Marley maar van Bobby Mc Ferrin
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door