Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hanny
#2889285
Als de pupjes echt meer in de kamer komen, dan wordt er al spelend  overal geplast. Maar ook wel op een krant, die daar op verschillende plekken ligt. De pupjes, die verhuizen, zijn meestal zo om en nabij zindelijk, de pup, die hier blijft, doet er wel een jaar of zo over om echt zindelijk te worden.
Kennelijk ben ik daar hopeloos slecht in en ook gemakzuchtig.
Wat we ook wel doen, als ze een ietsie pietsie groter zijn, huppiekee, naar buiten. Ze kunnen al heel snel achter mij aanrennen, als ik met een doosje heerlijkheden rammel, dan komen de eerste -plasjes ook buiten. Dat heeft natuurlijk niets met zindelijkheid te maken, maar makkelijk is het wel.
Jouw puppen hebben hetzelfde idee, als mijn pupjes, slapen kun je over al, bij voorkeur niet in de kist. Er uit, dat ding en schoon opruimen voor een volgende keer
Veel plezier de komende tijd, heerlijk weer, het spul een poosje naar buiten, genieten.

Hanny
Door Jantina
#2889316
Vanaf wanneer mogen ze bij jullie naar buiten?

De kist is nog wel DE plek waar Lizzy ze wil voeden, dus die laten we nog maar even staan. Is een beetje beschut, daar kan ze wat meer rust vinden om ze nog te laten drinken. Aangezien we nog maar net met een beetje vlees bezig zijn moet ze ze echt nog wel drinken geven...
Door **Jillaroo**
#2889361
Hangt van het weer af, maar ik deed ze al met 3,5 week naar buiten als het lekker warm weer was eerst een kleine 5 min daarna steeds iets langer. Eerst was de ren voldoende voor ze maar algauw werd het de gehele tuin. ;D
Gebruikersavatar
Door nova
#2889742
Jantina schreef: Hanny, wilde even laten weten dat pups van 4 weken inderdaad zo goed als zindelijk kunnen zijn. Ik Had mijn twijfels bij jouw stelling zeg ik eerlijk, maar ze doen hier alle ontlasting op de puppy trainer (matje) in de ren. Een krant vinden ze eng en glad. De meeste plasjes gaan er ook al op.
Mijn vraag dan meteen uit nieuwsgierigheid: wanneer stoppen ze hier dan weer mee? Ik bedoel, heb nog nooit een redelijk zindelijke pup gekregen. Houd het feest dadelijk op als ze tanden hebben en die matjes verscheuren bijvoorbeeld? Ik vind het wel erg grappig en verbazend om te zien!
mijn puppen waren ook al heel hard op weg naar de zindelijkheid, toen ze naar de nieuwe eigenaar gingen natte kranten in de lekbak bleven lekker liggen hoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door