Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door boskat
#2880072
Vind het nog een beetje erg duur,maar lijkt  me wel heel erg gemakkelijk,moet eerst nog wel een poos sparen ,hebben ook net een andere (2ehands) auto gekocht  ;)
Laatst gewijzigd door boskat op zo 23 feb 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ChantalKrijn
#2880102
Cindy de Wolf schreef: Wij zaten er ook al een tijd over na te denken en nav de review van Chantalkrijn toch nu besteld en wel deze http://www.redcoon.nl/B412628-Neato-Rob ... zuigrobots
:D :D :D

Ik ben er echt heel tevreden over.
Let wel, als je hem de eerste keren aanzet heb je nog niet de complete batterij-tijd. Dat duurt een paar rondjes voordat hij op volle sterkte is.

En mocht hij je hele kamer niet kunnen doen op 1 lading, dan keert hij uit zichzelf terug, onthoudt waar hij gebleven is, en gaat als hij opgeladen is weer terug om het klusje af te maken  :)

Ik hoop dat Neato ook nog een dweilbot gaat uitbrengen, die koop ik dan direct!  :D
Door Cindy de Wolf
#2880136
ChantalKrijn schreef: :D :D :D

Ik ben er echt heel tevreden over.
Let wel, als je hem de eerste keren aanzet heb je nog niet de complete batterij-tijd. Dat duurt een paar rondjes voordat hij op volle sterkte is.

En mocht hij je hele kamer niet kunnen doen op 1 lading, dan keert hij uit zichzelf terug, onthoudt waar hij gebleven is, en gaat als hij opgeladen is weer terug om het klusje af te maken  :)

Ik hoop dat Neato ook nog een dweilbot gaat uitbrengen, die koop ik dan direct!  :D
:P :P :P ben heel benieuwd...ja had zoiets begrepen, heb alle reviews bij cool blue gelezen en de accu is toch een minpunt...ach we zien wel. Met nog een opkomende haarverliezer en neemt zand mee naar binnen lijkt het me heerlijk. Ons huis is circa 90m2 gelijkvloers.

Bij Roomba hebben ze al een dweilrobot maar die doet maar 15m2 :-X maar inderdaad een dweiler lijkt me ook wel prettig...maar ehhh centjes nu ook wel op. Van de week nieuwe startmotor + gloeipluggen in mijn toet gegaan, moet over 8 weken een pup betalen, nu de robotzuiger besteld en me gister al failliet gekocht bij dandy dog (kon het niet laten zoveeeeeel leuke dingen) en ook nog voor een aardig bedrag bij eko pets. Vind wel dat ik de economie genoeg gestimuleerd heb.
Door Lil
#2880148
Best veel enthousiaste mensen! Ok, ik ga sparen en naar de door jullie aangegeven robots kijken.

Ik snap dat ik zelf moet zuigen, maar nu is het gewoon af en toe te vies hier hoewel ik dan echt geen tijd kan maken om te zuigen. De bedoeling was dus zonder meer voor door de week en in het weekend zelf doen.
Moet alleen nog iets bedenken met alle rondliggende speeltjes. De honden gooien hun speelgoedmand dagelijks helemaal leeg. Denk dat ik hem 's nachts aanzet en de honden dan verlicht boven laat slapen.
Door Antheman
#2880253
Ik heb een Roomba, de 2e ondertussen :D

Ik heb bewust geen cat en dog gekozen, want die had een kleiner opvangbakje. Hij loopt iedere dag. Ik laat de deur dicht per ruimte, en dat gaat prima.  Elke dag bakje legen en om de dag de borstels schoonmaken.

Hij zuigt vooral haar en zand. 2 middellanghaar honden, een kat, en een buitenleven met stallen en zand :)
Door Cindy de Wolf
#2880265
ChantalKrijn schreef: Daar heb ik dus over zitten twijfelen, maar het 'random' patroon staat me een beetje tegen. En de weinige reviews die erover zijn.

Heb jij deze?
Nee begin net nav jouw review met een stofzuiger :biggrin2: maar dat neemt niet weg dat een dweiler me wel een welkome aanvulling lijkt.
Er zijn circa 25 reviews over te vinden en die zijn gematigd positief dus zeg maar een 6,5 tegenover de neato zuiger van dik 8,5...dus denk dat het nog opkomend is.
Door Borke
#2880266
Zo'n robotzuiger daar zijn volgens mij de ergste kinderziektes wel uit. We hebben er n al een jaar of 8 een, dit is de 2e en binnenkort kopen we er voor boven nog een, misschien wel zo'n Neato.

Dweilmachine durf ik nog niet aan, zo lang er maar 1 te koop is, vertrouw ik dat nog niet...
Door Cindy de Wolf
#2880272
Borke schreef: Zo'n robotzuiger daar zijn volgens mij de ergste kinderziektes wel uit. We hebben er n al een jaar of 8 een, dit is de 2e en binnenkort kopen we er voor boven nog een, misschien wel zo'n Neato.

Dweilmachine durf ik nog niet aan, zo lang er maar 1 te koop is, vertrouw ik dat nog niet...
Er zijn 3 merken die dweilrobots maken, de scooba is dan van roomba, althans van die maker. Dan heb je nog een dirt devil en een bravaa. Maar inderdaad ik deel je mening. Volgens mij duurt het nog wel een jaar of 3 voordat hieruit de kinderziektes zijn.
Door vl1411
#2880393
hier ook een roomba sinds een maand of 2
en ik vind het helemaal super
het scheelt een hoop hondenharen
en dat vind ik wel prettig nu mn dochtertje op de grond rondkruipt
maar daarnaast stofzuig ik nog wel gewoon alleen minder vaak ::)
Door Elf
#2880485
Wij hebben een natuurstenen vloer met daarop een hoogpolig kleed. Kan zo'n robotzuiger dat ook aan? Of slaat hij het kleed dan 'gewoon' over?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door